• As you can see

    Bij mij op school was het vandaag eindexamenstunt , maar nou hebben ze het dit jaar blijkbaar zodanig gedaan , dat er voor over de 2000 euro schade is. Ze hadden ( zoals ieder jaar ) best veel kluisjes verplaatst. Verder hadden ze tafels ingesmeerd met stroop en smileys van poedersuiker enzo.. Ook hadden ze stroop op de trapleuningen ingesmeerd met stroop. Leuk enzo , gewoon onschuldige grapjes , maar nou bleek dat ze best veel schade hadden aangericht in de docentenkamer. Beeldschermen van computers zijn kapot , en ze hebben het stuukwerk van muren getrokken enzo. Maar nou is het waarschijnlijk zo dat de komende eindexamenklassen geen stunt meer mogen doen. Ik vind dit echt sneu voor de mensen die nu is 4 havo en 5 VWO zitten. En dat moest ik even kwijt :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ah dat is inderdaad best sneu. Maar wie gaat er nou ook weer muren kapot lopen trekken?


    It's time to be happy again.

    Dat is inderdaad wel stom voor degene na hen. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat is ook gewoon kansloos om zulke dingen stuk te maken.


    -

    Omg, dat is echt dom als je dat gaat doen.
    Dat is idd zielig voor mensen die nu geen stunt meer mogen doen.

    oke het eerste was wel grappig.
    maar dat van de docente kamer is best wel overdreven. ;$


    They fell in love, didn't they?

    Bij ons gebeurde dat een paar jaar terug, waardoor ik dus zelfs nog nooit een stunt gezien heb.
    Vorig jaar werden wij gewaarschuwd (toen zat ik in de examenklas) dat als wij een examenstunt zouden doen, je niet meer welkom was op het gala.

    Dat is idd echt kansloos en sneu voor de mensen die volgend jaar examen doen.
    Vrijdag is er bij ons examenstunt.. Vraag me af wat dat gaat worden. ;P


    Opgeven is geen optie.

    Nou, hadden ze het maar niet moeten doen. Ik vind het nogal dom als je die dingen stuk gaat maken waarvan je weet dat je er niet zomaar mee weg komt. Wel lullig dat een aantal mensen het dan voor alle examenjaren verpesten.


    As travars

    JackyDaniels schreef:
    Dat is ook gewoon kansloos om zulke dingen stuk te maken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.