• Jup morgen heb ik een spreekbeurt voor Engels. Ik ben gewoon altijd zo zenuwachtig dat je me al van een kilometer afstand ziet trillen --' Iemand tips ? ( behalve het iedereen-in-zijn-onderbroek-voorstellen-gedoe want dan krijg ik de slappe lach ;p ). Op zich heb ik wel een leuke klas maar er zitten zo 2 losers in die iedereen al heeft uitgelachen met hun Engels dus dat wordt fijn...
    Oja het zal trouwens over The Beatles gaan (:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:17 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Neem een goede vriendin of iemand die je mag (best iemand die redelijk vooraan zit) en probeer vooral naar dat persoon te kijken en je verhaal te vertellen. Zo heb je toch nog een band met het publiek, maar moet je niet letten op die 2 losers. :Y)

    Ik weet niet of het een goede tip is, ik heb hem nog nooit moeten uittesten omdat ik zelf nooit zo zenuwachtig ben.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:20 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Chill, relax. Breath deep in and out.
    Denk niet: AAaaaaaaaah, dit is zoooo eng, en het gaat fout, o nee, help, ze gaan me uitlachen.
    Denk wel: Het komt goed. Ik doe het goed, en ik krijg een goed punt. Het is zo voorbij.

    O ja, let op je houding. Houd iets vast. Een pen, desnoods je eigen handen. Kom rustig over. Voel je ook rustig. Dat helpt, echt! En anders moet je van zo'n rustigmaakdruppels nemen. (Valeriaandruppels)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:23 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt