• Wie kan jij altijd herkennen aan muziek die je niet kent, maar aan de stijl van de muziek bijv. Stem, etc.

    Dat heb ik Bij Taylor Swift, Katy Perry, Rihanna, en wel meer, die ik nu even niet kan bedenken ghehe ;x

    Jullie? :'D

    'x.
    Hopelijk snappen jullie mijn vraag, bne nogal slecht in uitleggen ;]

    Gerard Way & Jared Leto.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    P!nk, Alicia Keys, Anouk, Lisa Lois, Within Temptation en Anastacia.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    bruno mars.


    Alleen maar tranen van geluk

    Marco hietala. Maakt niet uit wat voor soort muziek die zingt, die pik ik er altijd zo uit..

    Tokio Hotel, Eminem, Simple Plan, Destine, Kings of Leon, Lady Gaga, Bruno Mars, Rihanna, Robby Williams, Linkin Park, Rammstein, en zo kan ik nog wel even door gaan. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heel erg veel, van super bekend tot.. bijna niet. Goed gehoor heb ik namelijk haha. 8D


    Everything is worse without music.

    B0JAN schreef:
    Heel erg veel, van super bekend tot.. bijna niet. Goed gehoor heb ik namelijk haha. 8D
    En sowieso Adele!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Heel veel eigenlijk:D

    Pink o.a.

    Zo goed als elke artiest die ik (bewust) ken? Muziek is mijn passie en ik verdiep me er ook in, dus dan gaat dat op zich vanzelf..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    hellgirl1417 schreef:
    Marco hietala. Maakt niet uit wat voor soort muziek die zingt, die pik ik er altijd zo uit..

    Niemand, echt niemand heeft een stem die ook maar lijkt op die van hem. He's awesome.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Boo boo Stewart, Jeugd van Tegenwoordig, Bring me the horizon, Laura Jansen, Taylor Swift, Avril Lavinge
    en nog een paar andere


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rihanna. Die stem herken je ik meteen.


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    lorreborre schreef:
    ik denk vooral Rebecca Black ...


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    Genoeg.


    -