• Hjj
    zoals sommige van jullie wel al weten ben ik 16j oud en moeder van een prachtige zoon: Kiano. Kiano is nu bijna een jaar en sinds een maand geleden wist ik dat ik trg zwanger was. De eerste echo bevestigde dit. De dokter/gyneacoloog hield het even voor onmogelijk dat ik nog geen 9 maanden na mijn eerstebevalling terug zwanger was. Maar ja, dat was zo. Ook de 2de echo zag er veelbelovend uit, we zouden een 2de kindje krijgen, een dochtertje. Ik was inmiddels al weer 3 maanden ver. Vast stond al dat ze Soleille zou gaan heten. Nu ongeveer een week geleden, bij een extra echo (ik had buikkrampen) kreeg ik te horen dathaar hartslag zwak was. Op woensdag 19 augustus was ik 15 weken ver en zette ik een dochtertje op de wereld. Jammer genoeg voor mij en mijn gezin. Was de navelstreng rond haar nekje gedraaid. Om 23u32 is onze kleine Soleille dood ter wereld gebracht:(

    Lieve Soleille, waar ja ook mag zijn; ik wil dat je weet dat mama, papa en broer je nu missen!!(huil)

    *sorry wou ik effe kwyt*

    [ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 23:17 ]

    Mijn navelstreng zat ook om me nek bij me geboorte, maar t gaat niet over mij.
    Echt vet erg! Sterkte:O!


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Gecondoleerd (flower)
    En veel sterkte :)


    Stop wishing, Start doing..

    Mijn navelstreng zat ook rond mijn nek. Ik was bijna dood. Ik vind het echt héél héél erg voor je. Nou, waarschijlijk is het niet genoeg als ik zeg veel sterkte, want je kindje verliezen moet vreselijk zijn.

    sterkte ! <3


    -

    heeeeel veel sterkte <3
    een kind verliezen lijkt me het ergst dat er is.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn navelstreng zat ook om mijn nek, heel strak.Ik moest eruitgezogen worden met een pomp. Als het niet snelgenoeg gedaan was, was ik nu ook dood.

    Heel veel sterkte <3


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Wow, dat is écht erg man.
    Heeeeel veel sterkte, echt waar. En maak er iets leuks van met Kiano.


    ok

    Woow, sterkte meid.
    Wat moet dat afschuwelijk zijn.
    Maak er het beste van met je vriend en zoontje.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Heeeeel veel stertke. Echt vreselijk ;o.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Heel veeel sterkte!(L)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Omg dat is wel heel erg je kind verliezen!Ö heel veel sterkte met dit verlies.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heel erg veel sterkte! <3
    Het zal wel heel moeilijk zijn (mijn moeder heeft na mij 3 miskramen gehad dus ik weet een klein beetje hoe het moet zijn :\)


    dream, dare, fly!

    Sterkte meid<3
    Lijkt me verschrikkelijk om je eigen kind te verliezen O.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dit is... wow o-o'
    Echt, mega erg voor je.
    Ik vind het zo erg!
    Echt... dit is gewoon.
    Omg,
    ik ben sprakeloos ;x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    ;o, Gecondoleerd