• Tijdens de ortho, HAHA.
    Ik zat zo te wachten, en opeens kwam er een jongen binnenlopen die voor mij ging zitten. Ik vond hem echt meteen een schatje, echt ik kon mijn ogen niet van hem afblijven.
    Hij deed mij een beetje denken aan Alex Pettifyer (of hoe the fuck heet die gast) en ik was meteen verkocht.
    Hij deed een spelletje op z'n telefoon of zo haha, en het was heel schattig want als iets hem niet lukte zei ie in zichzelf: 'Ahhh kut.'
    Of zo. En hij had hele mooie armen & handen. Ja, dat is weer zoiets waar ik naar kijk.. (':
    En toen werd ik geroepen, en even later werd ook 'Douwe' omgeroepen. Dus ik dacht, misschien is dat hem? En jaaaahoor, ik zag vanuit mijn ooghoek z'n groene vest. :Y)
    Haha, wie heeft dit ook wel eens gehad?

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Quixotic schreef:
    (...)

Ja, en ik ging ze stiekem stalken, lol. :')

HAHA, echt lame. Ik was al klaar, en hij lag daar nog. En ik dacht, als ik nou heel langzaam doe, dan lopen we samen het gebouw uit. 8D
    Maar toen dacht ik, nee Shireen, niet zo obsessed. ;D

Ja eerst in de bus, hij was echt knap en hij las een boek (jaja) (nerd) maar zijn kleding was vreselijk :')
    En eerst ook in London in de metro, omg, die was zo knap :9~

As travars

In het ziekenhuis in Utrecht, hij was samen met zijn moeder. En hij was echt schattig en hij had het over zijn kat. lol

I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

HARRYHARRY schreef:
    (...)
    HAHA, echt lame. Ik was al klaar, en hij lag daar nog. En ik dacht, als ik nou heel langzaam doe, dan lopen we samen het gebouw uit. 8D
    Maar toen dacht ik, nee Shireen, niet zo obsessed. ;D

Haha, anders moet hem toch maar proberen te zoeken op Hyves ofzo. En anders gewoon hopen dat hij er de volgende keer ook weer is. :Y)

wth.

Je had actie moeten ondernemen :Y)

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Ik kan hem niet vinden op Hyves. Hmm, jammer.

Ik was een keer vroeg uit en moest wat brood en yoghurt gaan halen bij de AH. En de kassajongen bleek verdomme knap te zijn, hij had zwart haar en heel mooie blauwe ogen. En ik kan niet flirten dus zei ik maar zachtjes dag toen hij me een fijne dag wenste :')

we've only said goodbye with words

Ik val altijd op de verkeerde jongens en daarmee bedoel ik; ik val op jongens die al een vriendin hebben (krul)

It's going to be difficult, but not impossible.

Depulso schreef:
    Ik val altijd op de verkeerde jongens en daarmee bedoel ik; ik val op jongens die al een vriendin hebben (krul)

Hé, dat heb ik nou ook!

Liefde op het eerste gezicht! :'D
    Ik heb zoiets zelf ook wel eens gehad, maar zulke dingen vergeet ik gauw weer (:

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

HARRYHARRY schreef:
    (...)
    Hé, dat heb ik nou ook!

ahahha lol,moeilijk is dat hé :'D

It's going to be difficult, but not impossible.

ik wordt dan wel om de 10 minuten verliefd xD

nouja;; al ben ik echt verliefd op mn crush (bloos)

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Haha, x'D Ja, dat heb ik ook meegemaakt, maar dan niet bij de 'ortho' maar bij voetbal. (x Ik bleef ook de hele tijd stiekem kijken. Ik kon gewoon ff hoi zeggen -aangezien ik hem een paar keer had gezien- maar ik durfde niet en ik ben niet van die types. :$ Maar zoals anderen al zeggen, hebje hem op hyves gezocht? x'D

Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

Wut, ik was vandaag ook bij de ortho, en ik speelde een spelletje op me mobiel en in had een groene vest aan.... Neh Grapje.
    Probeer volgende keer contact te zoeken? =D

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Jaaa

I love you Irem