• Ja ik ga zo naar de kruidvat en haar kleur kopen maar ik weet niet welke. Welke zou ik nemen? Zou ik gewoon blond houden dat ik nu heb of zou ik mijn haar bruin verven? BTW; mijn haar is nu al een groot stuk langer. ik heb nu dit

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 15:13 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik zou blond houden :Y) Maar als je het toch wil verven neem je gewoon een andere tint blond?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je het bruin verft moet je er wel rekening houden met het feit dat je dan erg wit lijkt (in het gezicht)
    Misschien kun je op internet zoeken welke kleur mooier zou staan? Hou bv. rekening met je kleur ogen!


    Not all those who wander are lost.

    tessaahx schreef:
    Als je het bruin verft moet je er wel rekening houden met het feit dat je dan erg wit lijkt (in het gezicht)
    Misschien kun je op internet zoeken welke kleur mooier zou staan? Hou bv. rekening met je kleur ogen!

    Hhaha ik ben niet zo wit als op de foto, ik ben gewoon wit maar niet heel wit, en ik heb licht blauwe ogen dusja.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik zou blond houden.

    Ik zou blond houden als ik jou was.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    hmm... Chiara met bruin haar is ook best wel coel :Y) your choice, lovely


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Doe wat je wilt, doe gewoon bruin is weer eens wat anders (:


    Kill them with kindness.