• heyhey,

    nou t is dus pas uit met mijn toenmalige vriend en ik heb dus ook een beste vriendje.
    mijn beste vriendje heeft me zoveel gesteund in alles altijd.

    nou t verhaal (A).

    toen ik het nog had met mijn ex toen had ik al een beetje door dat mijn beste vriendje verliefd op mij was.
    hij heeft dit niet verteld, maar hij zei wel steeds ja ik vind iemand leuk, maar ik ga dat niet zeggen omdat ik weet dat ze een vriend heeft.
    nu is t dus uit en heeft mijn beste vriendje mij super veel gesteund alleen merk ik dat die steeds meer toenadering zoekt. nu weet ik niet of ik hem wel of niet leuk vind. t is gewoon ik wil wel altijd bij hem zijn, maar ik weet t echt niet. hoe kan ik hier echt achter komen??


    So Wrong, It's Right <3

    Je weet het toch wel als je iemand leuk vind?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Je voelt het van binnen.

    Denk er goed over na. Als je merkt dat je hem niet leuk vindt, moet je geen toenadering meer zoeken, want daarmee geef je hem valse hoop...


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    k weet wel dat je dat voelt van binnen, naja meestal want ik ben een beetje raar :$


    So Wrong, It's Right <3

    wat komt er het eerste in je op?
    ja of nee?
    ja is verliefd
    nee is niet verliefd
    het 1e wat in je opkomt is altijd het antwoord anders denk je dat niet xd


    Where words fail, music speaks

    Hoe voel je je als hij je smst, je vast houdt (als hij dat doet) en met je praat.
    Gaat je hart dan 10x zo snel kloppen en word je blij?
    Dan weet ik bijna 100% zeker dat je wat voor hem voelt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.