• Jaa, [ik weet niet of hij hier hoorde]
    Maar, heeft iemand daar ervaring mee? (:
    en wilt diegene dan zijn/haar ervaring mee delen ? ;D

    -ik ga niet met een koptelefoon rond lopen.. vind ik onhandig-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    het zijn gewoon oortjes, alleen dan met een plaatje erop.,
    al vind ik ze wel lekker zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind ze wel cool, alleen ik mol mijn oortjes zo snel dat ik ze niet duurder durft te kopen dan €2.- :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    God, nee, geen Skullcandy oortjes. Ik hou sowieso niet van in-ears, en ik vind dat Skullcandy oortjes niet echt goed geluid leveren. Al zijn de Skullcandy 'Hesh' koptelefoons echt geweldig.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Iwanna schreef:
    Ik vind ze wel cool, alleen ik mol mijn oortjes zo snel dat ik ze niet duurder durft te kopen dan €2.- :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb er geen ervaring mee maar ik gebruik oortjes van de Philips van 14,99 en ze zijn echt heel fijn. Je voelt ze niet zitten, geven goed geluid en gaan erg lang mee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ben Saunders heeft de oortjes met de vlag van Engeland erop,die wil ik ook!!!:D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Iwanna schreef:
    Ik vind ze wel cool, alleen ik mol mijn oortjes zo snel dat ik ze niet duurder durft te kopen dan €2.- :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb er,die dopjes vallen er de hele tijd af en ik vind ze niet zo handig


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Iwanna schreef:
    Ik vind ze wel cool, alleen ik mol mijn oortjes zo snel dat ik ze niet duurder durft te kopen dan €2.- :'D


    jep, same here


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    De oortjes van scull candy gaan heel snel stuk voor hun prijs. Ik ben er zelf een die iedere 3 maanden nieuwe oortjes kan gaan kopen omdat ik ze weer eens gesloopt heb. Zelfs die van sennheiser die het ook maar 4 maanden vol hebben gehouden. Je kon laatst bij de deka voor 2 euro oortjes van Tom -Tec halen. Die zijn belachelijk goed. Scullcandy heeft belachelijk goede koptelefoons maar ik zeg zelf haal Tom tec heb je zelfde kwaliteit maar wel ff goedkoper.


    Love sheds light one the darkest of times

    In-ears zijn echt de beste oortjes. Eens je doorhebt hoe je ze erin moet steken, is het echt zo handig!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    In-ears zijn echt de beste oortjes. Eens je doorhebt hoe je ze erin moet steken, is het echt zo handig!


    ik vind die in-ears oko het beste, ik vind die veel handiger zitten ook met het fietsen, die gewone vallen zo snel uit mijn oor o-O echt kut..

    Mja, misschien dat ik het 1 keer ga proberen om te kijken of het me bevalt.. en bevalt het me niet.. dan ja, dan weet ik het voor de volgende keer ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you