• Wie word er lid? -wbw

    klikklik


    HATERS GO WAY

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 18:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    KAPPEN NOU! Dit loopt weer uit de hand.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland zei op 10 mei 2011 - 18:51:


    Klaar dat is jou mening, haar mening, mijn mening iedereen zijn of haar eigen mening nu klaar, voilla.. Now let's just keep calm .



    Ergens moet ik nu lachen, maar dat komt omdat ik even een beeld in me hoofd heb. Niks persoonlijks


    Some angels have no wings.

    Ik vind dit geen leuk idee, jankjankjankjank.


    We're all mad here.

    Wauw, straks mogen we in plaats van moderators peuterspeelzaal medewerkers aannemen om dat lage niveau hier tot goede banen te leiden :'D
    Dan horen jullie van hun wanneer de geslaagde naar de basisschool mogen. *O*


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Wauw, straks mogen we in plaats van moderators peuterspeelzaal medewerkers aannemen om dat lage niveau hier tot goede banen te leiden :'D
    Dan horen jullie van hun wanneer de geslaagde naar de basisschool mogen. *O*


    O wauw, leven de mods ook nog. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    Rickjuh zei op 10 mei 2011 - 18:54:

    Wauw, straks mogen we in plaats van moderators peuterspeelzaal medewerkers aannemen om dat lage niveau hier tot goede banen te leiden :'D
    Dan horen jullie van hun wanneer de geslaagde naar de basisschool mogen


    ik wil naar mijn oude basisschool dan (baby)


    Some angels have no wings.

    Rickjuh schreef:
    Wauw, straks mogen we in plaats van moderators peuterspeelzaal medewerkers aannemen om dat lage niveau hier tot goede banen te leiden :'D
    Dan horen jullie van hun wanneer de geslaagde naar de basisschool mogen. *O*


    aangezien ik net van de basisschool af ben vind ik dat ik mod mag worden (cat)

    -joke


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rickjuh schreef:
    Wauw, straks mogen we in plaats van moderators peuterspeelzaal medewerkers aannemen om dat lage niveau hier tot goede banen te leiden :'D
    Dan horen jullie van hun wanneer de geslaagde naar de basisschool mogen. *O*


    Hier heb ik geen leuk plaatje voor.
    maarja je kunt met de rest deze wel delen

    Dus waarneer mag de topic dicht? ^^


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    (...)

    Ergens moet ik nu lachen, maar dat komt omdat ik even een beeld in me hoofd heb. Niks persoonlijks

    It's okay (joehoe)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Huh, nu zie ik dat hier ruzies komen?
    Wat houd de GangBang club eigenlijk in... x']

    Nah, als jullie dat leuk vinden, vind ik het best hoor. Je leeft maar 1 keer, right? (bloos)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ik doe wel mee x)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Louisaaa schreef:
    Dus waarneer mag de topic dicht? ^^

    Het is niet jouw topic, dus op jouw verzoek word ie niet gesloten want zo off-topic zijn we niet!


    We're all mad here.

    Sorenos schreef:
    ik doe wel mee x)

    xDxDxD :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!