• Wie word er lid? -wbw

    klikklik


    HATERS GO WAY

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 18:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik bedoel zo'n club maken is al belachelijk een aandachtrekkerij, degene die erbij willen hebben nog meer aandacht nodig en dan denken dat het grappig is, is echt zielig.
    Als je zo'n club maakt, ga het dan ook even lekker doen. Als je het niet doet, maak dan niet zo'n club.


    Wat stel jij je aan, hoezo 'willen die mensen aandacht hebben' het is maar 'humor' en als jij dat niet inziet, helaas.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik bedoel zo'n club maken is al belachelijk een aandachtrekkerij, degene die erbij willen hebben nog meer aandacht nodig en dan denken dat het grappig is, is echt zielig.
    Als je zo'n club maakt, ga het dan ook even lekker doen. Als je het niet doet, maak dan niet zo'n club.

    Weet je, ergens heb je gelijk...
    Maar oké, mij mogen ze best op die lijst pleuren, er gebeurt toch verder niks. Maar wat dacht je eigenlijk dat die 'Gang-bang' club zou doen? D:

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik bedoel zo'n club maken is al belachelijk een aandachtrekkerij, degene die erbij willen hebben nog meer aandacht nodig en dan denken dat het grappig is, is echt zielig.
    Als je zo'n club maakt, ga het dan ook even lekker doen. Als je het niet doet, maak dan niet zo'n club.


    Rustig, het is een club voor de grap. Je weet wel om "lol te maken". Serieus zeg.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 17:40 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik vind het wel grappig, helemaal geen aandachttrekkerij :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Weet je, ergens heb je gelijk...
    Maar oké, mij mogen ze best op die lijst pleuren, er gebeurt toch verder niks. Maar wat dacht je eigenlijk dat die 'Gang-bang' club zou doen? D:


    Ik verwachte niet dat ze het echt gingen doen hoor. :'D Met 'meen je dat nou?' bedoelde ik dus, meen je nou dat je echt zo'n club voor de grap aanmaakt.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het niet slim om een 'clubje' op te richten, hier krijg je alleen maar ruzie mee, omdat bijv: die ene persoon er niet bij mag, of dat ze zichzelf ineens heel wat voelen door een 'club'

    Hier zijn al vaker problemen door 'clubjes' geweest.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik verwachte niet dat ze het echt gingen doen hoor. :'D Met 'meen je dat nou?' bedoelde ik dus, meen je nou dat je echt zo'n club voor de grap aanmaakt.

    En wat versta jij onder 'het'? -Heeft 3 dingen in hoofd-

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik verwachte niet dat ze het echt gingen doen hoor. :'D Met 'meen je dat nou?' bedoelde ik dus, meen je nou dat je echt zo'n club voor de grap aanmaakt.


    Ehm ja dat meen ik. Zou ik de naam in hangbang veranderen? Misschien is dat een betere naam?


    "Ignite, my love. Ignite."

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    En wat versta jij onder 'het'? -Heeft 3 dingen in hoofd-


    Gangbangen, daar ging het clubje over. :'D


    Your make-up is terrible

    Captivity schreef:
    Ik vind het niet slim om een 'clubje' op te richten, hier krijg je alleen maar ruzie mee, omdat bijv: die ene persoon er niet bij mag, of dat ze zichzelf ineens heel wat voelen door een 'club'

    Hier zijn al vaker problemen door 'clubjes' geweest.


    iedereen mag er bij en het is voor de lol (niet zo als de Q-gang)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Opportunity schreef:
    Wtf, are you serious?
    Nee, ik word geen lid.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Assassin schreef:
    (...)

    Gangbangen, daar ging het clubje over. :'D

    Ik dacht eerst dat jij dacht aan rellen maar oké.
    Dit was één van mijn 3 opties, dus ik voel me nog redelijk slim :'D

    Assassin schreef:
    (...)

    Gangbangen, daar ging het clubje over. :'D


    Leuk toch, wat de fuck maakt het uit zolang het toch niet serieus is.

    oh jesus laat hun gewoon
    jullie moeten hun weer zo nodig uitmaken voor aandachttrekkers enzo.
    srsly hjjdkdsjkdj3%@qrq235t

    ffs. laat hun.


    I live for the applause, you will die for it.

    *kuch kuch* my idea tsssss (joehoe) :') Not that I mind (bloos)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!