• Dit deed me echt pijn .. Ik weet niet wat ik moet doen
    btw bart is een nieuwe uit mn klas en ik dacht dat hij aardig was en mn vriendinnen zijn helemaal geobseerd door hm. gewoon als vrienden maar op 1 of andere manier haat hij mij, en in de klas zegt hij bijvoorbeeld ik mag jou niet liesanne of in de pauze jij bent echt zo arogant & dan denk ik echt wtf. nja lees dit ;
    moet ff eerlijk zijn wat ik nu ga vragen :
    [4:30:00 PM] Liesanne U: oke?
    [4:30:35 PM] Liesanne U: ?
    [4:30:58 PM] Liesanne U: bart haat mij he ?
    [4:32:05 PM] Chanelfa: jep
    [4:32:49 PM] Liesanne U: waarom ?;o
    [4:32:55 PM] Liesanne U: trouwens ik hem ook
    [4:33:27 PM] Chanelfa: waarom?
    [4:33:32 PM] Chanelfa: haat jioj hem?
    [4:35:40 PM] Liesanne U: omdat hij de hele tijd te veel van zichzelf denkt, hij de hele tijd kutdingen zegt, en als ik ziek ben ben ik ziek en dan hoeft hij zn bek niet open te trekken wat zijn mening is want zijn mening kan me geen fuck schelen ik ben echt boos op hem sjesus hij gaat mij haten om niks en me arogant noemen
    [4:36:16 PM] Chanelfa: tjaa... :(
    [4:37:24 PM] Liesanne U: mja jij moet vinden wat je van hem vind my dear.
    [4:37:34 PM] Liesanne U: maar waarom haat hij mij ?
    [4:38:22 PM] Liesanne U: ?
    [4:39:34 PM] Chanelfa: gewoon hij vind jouw iritant
    [4:39:38 PM] Chanelfa: enzoo
    [4:39:53 PM] Liesanne U: hoezo vind hij me irritant wat doe ik dan ?
    [4:40:17 PM] Chanelfa: weet ik veel
    [4:40:27 PM] Chanelfa: bijv. net laaste uur weggaan enzo
    [4:41:47 PM] Liesanne U: ik ben echt ziek & wat is zijn probleem daar aan sjesus
    [4:42:15 PM] Liesanne U: maarja jij bent het zeker met bart eens net zoals esmee sure,
    [4:42:22 PM] Chanelfa: jep
    [4:42:34 PM] Liesanne U: dacht ik al


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    1968 schreef:
    Oke, iemand mag je niet? Da's toch niet zooo erg..


    It's going to be difficult, but not impossible.

    expletive schreef:
    Negeren is het beste.


    None but ourselves can free our minds.

    Untold schreef:
    hmmm, ik vind die Chanelfa niet echt een geweldige vriendin. Heb je nadat je zei: dacht ik al. het gesprek afgesloten of is het nog verder door gegaan?

    Nee ik ook niet. Ik was allang pissig geworden puur om het feit dat ze zich als een I-don't-give-a-fuck-bitch gedraagt.


    No growth of the heart is ever a waste

    1968 schreef:
    Oke, iemand mag je niet? Da's toch niet zooo erg..


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hahahaaa weet je waarom jongens hatelijk doen tegen iemand, dan willen ze gewoon verbergen dat ze je eigenlijk best aardig vinden :3, als jij niks gedaan hebt waardoor hij je echt háát, dan is dat denk ik de reden x) ook al zou hij het zelf nooit toegeven. gewoon laten, zeg gewoon: als je me zo irritant vind dan negeer je me maar en kijk je maar lekker de andere kant op, heb ik geen last van jou, jij niet van mij. twee vliegen in één klap en nou opzouten


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    [4:42:15 PM] Liesanne U: maarja jij bent het zeker met bart eens net zoals esmee sure,
    [4:42:22 PM] Chanelfa: jep
    [4:42:34 PM] Liesanne U: dacht ik al


    Wow, wat een trut.


    ars moriendi

    StillBored schreef:
    hahahaaa weet je waarom jongens hatelijk doen tegen iemand, dan willen ze gewoon verbergen dat ze je eigenlijk best aardig vinden :3, als jij niks gedaan hebt waardoor hij je echt háát, dan is dat denk ik de reden x) ook al zou hij het zelf nooit toegeven. gewoon laten, zeg gewoon: als je me zo irritant vind dan negeer je me maar en kijk je maar lekker de andere kant op, heb ik geen last van jou, jij niet van mij. twee vliegen in één klap en nou opzouten


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.