• Dit deed me echt pijn .. Ik weet niet wat ik moet doen
    btw bart is een nieuwe uit mn klas en ik dacht dat hij aardig was en mn vriendinnen zijn helemaal geobseerd door hm. gewoon als vrienden maar op 1 of andere manier haat hij mij, en in de klas zegt hij bijvoorbeeld ik mag jou niet liesanne of in de pauze jij bent echt zo arogant & dan denk ik echt wtf. nja lees dit ;
    moet ff eerlijk zijn wat ik nu ga vragen :
    [4:30:00 PM] Liesanne U: oke?
    [4:30:35 PM] Liesanne U: ?
    [4:30:58 PM] Liesanne U: bart haat mij he ?
    [4:32:05 PM] Chanelfa: jep
    [4:32:49 PM] Liesanne U: waarom ?;o
    [4:32:55 PM] Liesanne U: trouwens ik hem ook
    [4:33:27 PM] Chanelfa: waarom?
    [4:33:32 PM] Chanelfa: haat jioj hem?
    [4:35:40 PM] Liesanne U: omdat hij de hele tijd te veel van zichzelf denkt, hij de hele tijd kutdingen zegt, en als ik ziek ben ben ik ziek en dan hoeft hij zn bek niet open te trekken wat zijn mening is want zijn mening kan me geen fuck schelen ik ben echt boos op hem sjesus hij gaat mij haten om niks en me arogant noemen
    [4:36:16 PM] Chanelfa: tjaa... :(
    [4:37:24 PM] Liesanne U: mja jij moet vinden wat je van hem vind my dear.
    [4:37:34 PM] Liesanne U: maar waarom haat hij mij ?
    [4:38:22 PM] Liesanne U: ?
    [4:39:34 PM] Chanelfa: gewoon hij vind jouw iritant
    [4:39:38 PM] Chanelfa: enzoo
    [4:39:53 PM] Liesanne U: hoezo vind hij me irritant wat doe ik dan ?
    [4:40:17 PM] Chanelfa: weet ik veel
    [4:40:27 PM] Chanelfa: bijv. net laaste uur weggaan enzo
    [4:41:47 PM] Liesanne U: ik ben echt ziek & wat is zijn probleem daar aan sjesus
    [4:42:15 PM] Liesanne U: maarja jij bent het zeker met bart eens net zoals esmee sure,
    [4:42:22 PM] Chanelfa: jep
    [4:42:34 PM] Liesanne U: dacht ik al


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Jij reageert dan ook wel kinderachtig door meteen te zeggen dat het je toch geen ene fuck kan schelen en dat je hem ook haat. Zo los je niks op :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh lekker dan :/ Ik snap dat dat hard aankomt.
    Misschien moet je gewoon maar zeggen wat je van die jongen vind tegen hem zelf? idk heb er zelf niet echt ervaring mee.


    As travars

    hmmm, ik vind die Chanelfa niet echt een geweldige vriendin. Heb je nadat je zei: dacht ik al. het gesprek afgesloten of is het nog verder door gegaan?


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Oke, iemand mag je niet? Da's toch niet zooo erg..


    -

    Ik ken het gevoel, je moethet met hem uitpraten en als hij dat niet wil ga dan persoonlijk naar je vriendinnen toe en vertel ze wat je dwars zit.
    Als je er over wilt praten, ik ben er! Ik heb het zelf ook zoiets meegemaakt


    Kill them with kindness.

    1968 schreef:
    Oke, iemand mag je niet? Da's toch niet zooo erg..
    hij pakt mn vriendinnen af ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Sorry, Liesanna maar die vriendinnen zijn je echt niet waard. Als ze een jongen die net nieuw is boven jou verkiezen. Misschien moet je ff met hem praten anders negeren?

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)hij pakt mn vriendinnen af ?

    Het is trouwens ook zo'n onzinnige reden waarom hij jouw haat.


    -

    Lol, trek je er niks van aan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mykonos schreef:
    Jij reageert dan ook wel kinderachtig door meteen te zeggen dat het je toch geen ene fuck kan schelen en dat je hem ook haat. Zo los je niks op :'D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Mykonos schreef:
    Jij reageert dan ook wel kinderachtig door meteen te zeggen dat het je toch geen ene fuck kan schelen en dat je hem ook haat. Zo los je niks op :'D

    Misschien vindt hij je leuk?


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat vind ik wel een beetje laf van je vriendin, hij pakt inderdaad een beetje je vriendinnen af. & je bent gewoon écht ziek, een vriendin hoort je te begrijpen en vooral te verdedigen tegen hem.

    1968 schreef:
    Oke, iemand mag je niet? Da's toch niet zooo erg..


    Firm believer of all that is magic

    Negeren is het beste.


    <3

    Oh help, wat een wereldramp, iemand mag je niet! :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.