• HoiiHoii

    Ik wil duss een nieuwe serie maken,,
    Geen TH dese keer ,,
    EN IK DOE NIET AAN VRIENDJESPOLITIEK
    Ik kies gwn de beste ;)

    Het gaat over een meisje ...
    Ze zit op streetdance maar als haar vader plots komt te overlijden gaat het steeds slechter met haar. Op school gaat alles fout ,maar het boeit haar niet. Haar moeder is ELKE dag naar het graf en ze heeft geen flauw idee wat ze moet doen, duss stopt se al haar woede en verdriet maar weg. Dansen doet ze heel veel ,omdat dat het enigste is waarmee ze de pijn even kan laten wegglijden.
    Maar als dan de dansschool failiet gaat,gaat het steeds slechter met het meisje. ALs haar moeder dan zelfmoordneigingen krijgt weet het meisje zich geen raad meer en springt vn een brug af. Als ze weer wakker word is alles anders. Haar moeder is opgenomen in een kliniek dus moet ze naar een pleeggezin. Alleen de dochter van haar pleegouders is presies het tegenovergestelde van haar.
    De dochter zit op Ballet enso en is volgenens iedereen de ''perfecte'' dochter. Dansen kan het meisje niet meer, Sinds de val heeft"ze moeite met lopen. Iedereen heeft de hoop dat het meisje ooit nog normaal sou kunnen lopen al opgegeven.
    Maar het meisje zet door, Kan het haar lukken.
    Of heeft ze hulp nodig van die ene persoon..?




    Th komt er duss neit in voor maar wel Wilson Gonzales en Jimi Blue.. Alleen het word niet son lovestory,, Ik weet nog niet seker of het überhaud wel een lovestory word maar als het dat word dan wel van een bed8 karacter..


    En nu ; De rollen xD

    Het meisje:
    BEZET!! sayXkiss
    De dochter van pleegouders:
    -Bezet!TomIsMyAngel
    een vriendin van streetdance:
    Bezet!ITSMEFUCKERx
    Een dokter[es] (WHii ,i like that word):
    -BEZET LOLLIPOPx
    3 meisjes die later bevriend met het meisje worden van de nieuwe school als se bij haar pleegouders gaat wonen:
    -Bezet StereoWorld
    -Bezet iPod
    -Bezet Rawrrx3
    Vriendin Wilson Gonzales:
    Bezet! TEDDYxFUCKER
    3 vriendinnen van dochter pleegouders [zijn Huppels btw]:
    -BEZET
    -
    -

    Wat wil ik weten??
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Likes:
    Dislikes:
    Foto [Geen SCene fsoo en lieft tussen url]:
    Tekstje:
    Titel voor de serie XD:


    Crack a bottle

    Deal :D


    Crack a bottle

    Whoehoe! Dan ga ik nu mensjes zoeken voor de rollen! x333


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ¬_¬
    Deel 1 is af :D
    Alleen ik kan hem neit activeren wnt ik hb nog geen volledige proloog en titel ¬_¬


    Crack a bottle

    Dokteres xD
    Info kmot!

    Naam: Annelies

    Leeftijd: 24

    Rol: Dokteres

    Likes: Vrienden, muziek, m'n job, hiphop, Hello Kitty's

    Dislikes: Arrogante en irritante mensen, spinnen en insecten.

    Foto [Geen SCene fsoo en lieft tussen url]: http://urbanupdater.files.wordpress.com/2007/03/rachel-bilson-legs.jpg

    Tekstje:

    Haaii peopz <3

    Ik wil mij hierzelf dus gewoon heel ff voorstellen dus uhmm hier komt ie! Ik ben dus Annelies en ik ben al 24 jaartjes oud. In mijn vrije tijd doe ik soms aan modellenwerk, hiphop, shoppen met vrienden en naar de bioscoop gaan met vrienden. Ik houd veel van hun en ook van muziek en van die stuff. Zoals je ziet heb ik bruin haar. Ik heb dan weer een bloedhekel aan irritante en arrogante mensen, egotrippers, mensen die zeggen dat in anorexia heb, spinnen en insecten. Ik héb geen anorexia, ik ben gewoon van natùre zo dun! En zet aub geen spin of insect bij mij want ik ren gillend als een klein meisje weg, dat zweer ik je.Veder heb ik ook nog een zusje Naomi,Ze gaat wel eens mee naar een shoot. Maar uhmm peopz, ik moet maar eens gaan want ik moet zo naar het modellenbureau!

    Kissez <3

    Titel voor de serie XD:

    Whihi :D
    Nog een reactie voor de dokteres [En ik lieft dat woord nog steedz :D]]


    Crack a bottle

    Nog 2 rollen ppl..
    Bitte NU antwoorden


    Crack a bottle

    Joepi ik heb de rol!
    Dankje lieford <3

    KimxGeorg had toch ook gereageerd? Of niet?
    Sorry, ik moest daarnet van mn vader hals over kop mn fietsband gaan plakken, maar dat kon ik niet.. =.=


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Whaha xD ,,maakt niet uit..
    jaa maar haar tekstje was vaagerig ,, en daarbij reageerde se niet voor Huppel ding ,,dat sijn de enige 2 rollen die ik nog over hb ;)


    Crack a bottle

    Ojah... Weetje, ik stuur wel even wat PBtjes naar mensen die misschien wel huppel willen zijn en dan kunnen we beter alleen tekstje en foto doen, dan reageren ze denk ik eerder! (nerd)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Kej ;)


    Crack a bottle

    Heb naar 2 mensen een Pbtje gestuurd dus moet nu even wachten!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    OKii :D


    Crack a bottle

    ¬¬ er reageert gwn niemand ,,
    Say ,,anders versin jij der nog 1 en ikke der nog 1 XD kan ik hm tenminste activeren


    Crack a bottle