• HoiiHoii

    Ik wil duss een nieuwe serie maken,,
    Geen TH dese keer ,,
    EN IK DOE NIET AAN VRIENDJESPOLITIEK
    Ik kies gwn de beste ;)

    Het gaat over een meisje ...
    Ze zit op streetdance maar als haar vader plots komt te overlijden gaat het steeds slechter met haar. Op school gaat alles fout ,maar het boeit haar niet. Haar moeder is ELKE dag naar het graf en ze heeft geen flauw idee wat ze moet doen, duss stopt se al haar woede en verdriet maar weg. Dansen doet ze heel veel ,omdat dat het enigste is waarmee ze de pijn even kan laten wegglijden.
    Maar als dan de dansschool failiet gaat,gaat het steeds slechter met het meisje. ALs haar moeder dan zelfmoordneigingen krijgt weet het meisje zich geen raad meer en springt vn een brug af. Als ze weer wakker word is alles anders. Haar moeder is opgenomen in een kliniek dus moet ze naar een pleeggezin. Alleen de dochter van haar pleegouders is presies het tegenovergestelde van haar.
    De dochter zit op Ballet enso en is volgenens iedereen de ''perfecte'' dochter. Dansen kan het meisje niet meer, Sinds de val heeft"ze moeite met lopen. Iedereen heeft de hoop dat het meisje ooit nog normaal sou kunnen lopen al opgegeven.
    Maar het meisje zet door, Kan het haar lukken.
    Of heeft ze hulp nodig van die ene persoon..?




    Th komt er duss neit in voor maar wel Wilson Gonzales en Jimi Blue.. Alleen het word niet son lovestory,, Ik weet nog niet seker of het überhaud wel een lovestory word maar als het dat word dan wel van een bed8 karacter..


    En nu ; De rollen xD

    Het meisje:
    BEZET!! sayXkiss
    De dochter van pleegouders:
    -Bezet!TomIsMyAngel
    een vriendin van streetdance:
    Bezet!ITSMEFUCKERx
    Een dokter[es] (WHii ,i like that word):
    -BEZET LOLLIPOPx
    3 meisjes die later bevriend met het meisje worden van de nieuwe school als se bij haar pleegouders gaat wonen:
    -Bezet StereoWorld
    -Bezet iPod
    -Bezet Rawrrx3
    Vriendin Wilson Gonzales:
    Bezet! TEDDYxFUCKER
    3 vriendinnen van dochter pleegouders [zijn Huppels btw]:
    -BEZET
    -
    -

    Wat wil ik weten??
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Likes:
    Dislikes:
    Foto [Geen SCene fsoo en lieft tussen url]:
    Tekstje:
    Titel voor de serie XD:


    Crack a bottle

    Jaa verander maar ff vn Rawrrx3
    Aleen haar tekstje moet verandert worden , wnt se wou eerst het meisje maar se is nu duss 1 vn de nieuwe vriendinnen vn die nieuwe sgool later..

    En nee ,, Kheb ng steeds geen titel ¬_¬


    Crack a bottle

    Naam: Angel

    Leeftijd: 16 Jaar (Mag aangepast worden)

    Rol: Het meisje

    Likes: Lolly's, Chocolade, Dansen, Muziek beluisteren, Strand, Melig zijn, Mezelf zijn

    Dislikes: Arrogante mensen, Hackers of virusen op de computer, Insecten of spinnen, Mensen die zeggen dat dansen kut is

    Foto [Geen SCene fsoo en lieft tussen url]: http://media.photobucket.com/image/rihanna/msdtermind08/rihanna_5.jpg?o=80

    Tekstje:

    Hellow Freaks <3

    Ik ben Angel! (Jah leuke naam hea! :P)
    Ik háát arrogante mensen, en als ze zo tegen mij doen ram ik ze op hun bek! Maar verder ben ik een heel lief meisje hoor! (A)
    Ik heb een observatie van Chocolade.
    Dus als je rond loopt met een stuk chocola dan weet je wat je te wachten staat :3: Ik bespring je en voor je het weet zit de chocola in mijn buikje! xD
    Maar ik ga weer!
    Mijn Dansles begint zo!

    Byee Freaks <3


    Zo ik heb het even aangepast!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Zal ik even een tekstje voor een huppeltje verzinnen? Vind ik leuk! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Whihi ,,LUffYah Say


    Crack a bottle

    Kej ,,doe maar .
    aangezien der tog neimand meer reageert ¬_¬


    Crack a bottle

    Haii!!
    Ik ben Celeste en ik ben 16 jaar!
    Ik zou mijn leven geven voor mijn make-updoos! Niet dat ik er slecht uit zie zonder make-up maar het is gewoon zo leuk om te tutten! (A) Mijn lievelings
    make-upje? Roze oogschaduw! Ik hou van shoppen en doe dat dan ook minstens 3 keer in de week! Mijn vader is hartstikke rijk dus ik heb een aardig hoog bedrag op mijn creditcard! ;) Op school hoor ik bij het populaire groepje dus ik moet mijn reputatie hoog houden! Ik moet nu gaan! Op-tut-avondje met mijn vriendinnen!
    Dikke kus Celeste

    http://www.skincare-swalmen.nl/images1/make-up.jpg


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Plaatje staat erbij!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Whihi ,,okeej
    Nu hb ik alleen nog de dokteres [ik lieft dat woord nog steeds] en 2 huppel rolletjes over xD


    Crack a bottle

    D8 ik tog XD


    Crack a bottle

    Ist goed?! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Whihi ,,okeej
    Nu hb ik alleen nog de dokteres [ik lieft dat woord nog steeds] en 2 huppel rolletjes over xD


    zitten die er bij de eerste al in?!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Uhh ,, nee denk ik niet..
    Maar die moeten duss wel bij de proloog die ik nu aan het ontwerpen bn xD


    Crack a bottle

    Uhh ,, nee denk ik niet..
    Maar die moeten duss wel bij de proloog die ik nu aan het ontwerpen bn xD


    Hmmm.. Idee! (A)
    Kijk, als jij nu het eerste deel gaat schrijven ga ik er voor zorgen dat die rollen er komen op de een of andere manier, en dan kan je daarna de proloog maken en gelijk het eerste deel er op zetten! Slim ben ik he?! (nerd)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Super slim ;)


    Crack a bottle

    Okeeeij mooi zo!
    Dus dat is dan afgesproken? (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...