• De stelling van vandaag luidt:
    Je lichaam laat zien wie je echt bent

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    nee!

    "the mirror can lie, doesn't show you what's inside, it can tell you you're full of life, just by putting on a smile.."

    ~Believe in Me, Demi Lovato~
    die tekst is so true.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Serophina schreef:
    Euh.. nee


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Nu ik zo nog eens na denk. Je hebt mensen die cosmetische chirurgie nemen, en zichzelf dus mooier maken dan ze zelf zijn. Dus ze zijn zowel van buiten als van binnen fake..

    Maar oke, nog steeds ben ik wel tegen. Denk ik.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mensen hebben een bepaalde uitstraling, die veel over hen zegt, maar dat is nog iets anders dan het lichaam. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nope, persoonlijk ben ik uiterlijk compleet anders dan ik innerlijk ben..


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Hoe kunnen mijn vetrollen laten zien wie ik ben D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Referee schreef:
    Nu ik zo nog eens na denk. Je hebt mensen die cosmetische chirurgie nemen, en zichzelf dus mooier maken dan ze zelf zijn. Dus ze zijn zowel van buiten als van binnen fake..

    Maar oke, nog steeds ben ik wel tegen. Denk ik.

    D: maar als je echt een lelijk persoon bent en je wordt er zelf enorm onzeker van.. is het dan nog fake te noemen dat je plastische chirurgie neemt? ik vind dat er zó snel een stempel wordt gedrukt hierop o.O


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    D: maar als je echt een lelijk persoon bent en je wordt er zelf enorm onzeker van.. is het dan nog fake te noemen dat je plastische chirurgie neemt? ik vind dat er zó snel een stempel wordt gedrukt hierop o.O


    Er is een verschil tussen cosmetische chirurgie en plastische chirurgie. Cosmetische is wanneer jij gewoon je borsten een cup groter maakt of je lippen op laat spuiten/je rimpels strak laten trekken. Plastische chirurgie zijn zoals je vet weg laten halen omdat het veel beter voor je gezondheid is, of wanneer je echt lelijk bent en dat je bijvoorbeeld misvormingen in je gezicht hebt en die laat aanpassen...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    nops


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Uh, nee? XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nopes, want er kan bijvoorbeeld een meisje heel arrogant uitzien maar vanbinnen is ze misschien wel harstikke aardig.


    Everyone is different, but still we are the same.

    Nee

    Meestal niet.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.