• De stelling van vandaag luidt:
    Je lichaam laat zien wie je echt bent

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    heriotza schreef:
    N E E!


    Everything is worse without music.

    nee


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ligt eraan... Als je vrolijk vanbinnen bent, en je kleedt je ook zo, dan kan het wel kloppen. Het ligt volgensmij aan de kleding die je draagt.


    may the odds be ever in your favor

    Dominance schreef:
    Nee, want soms zijn mensen veel dunner/dikker dan ze willen zijn, of zien ze er niet uit zoals ze willen & dat kan veel verdriet/frustraties met zich mee brengen. Dus, deze stelling vind ik niet kloppen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, want je kan er ook anders uit zine dan hoe je er eigenlijk uit wil zien. Ik vind zelf dat het gaat om de innerlijkheid want die laat juist zien wie je echt bent, misschien gedraag je je van buiten wel stoer, maar de binnenkant van jou kan misschien wel heel overgevoelig zijn
    Dus Nee ik ben het niet eens met deze stelling.


    NEVER SAY NEVER ~ DREAM UNTIL YOUR DREAM COMES TRUE

    Ja. Dat heet lichaamstaal. Dat verraad precies je karakter.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja! Groetjes aan Nynke.


    I recycle my thoughts.

    Eve schreef:
    Ja! Groetjes aan Nynke.

    Groetjes terug :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dominance schreef:
    Nee, want soms zijn mensen veel dunner/dikker dan ze willen zijn, of zien ze er niet uit zoals ze willen & dat kan veel verdriet/frustraties met zich mee brengen. Dus, deze stelling vind ik niet kloppen.


    I´m nothing special.

    nee, het laat zien of je gezond bent:P


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Choir schreef:
    Nee.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nee;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Oneens. Je lichaamshouding laat zien wie je bent, niet je lichaam zelf.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oneens, dat doet nog steeds je innerlijk :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens