• De stelling van vandaag luidt:
    Je lichaam laat zien wie je echt bent

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Choir schreef:
    Nee.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    200% nee


    KATSU!

    Cabbelera schreef:
    200% nee


    300% Nee :'D

    Infinitum schreef:
    Nee, natuurlijk niet. Je lichaam wordt niet alleen beïnvloed door voedingskeuze en kledingkeuze, maar sommige ziektes, aangeboren kwalen, je genen enzo die zorgen ervoor dat je er heel anders uit kan zien dan je eigenlijk wil.


    Indeed.

    oneens, het is niet omdat je mooi bent vanbuiten dat dat ook zo is van binnen.
    Ik zit in een klas met allemaal modepopjes die stuk voor stuk best mooi zijn en veel aandacht krijgen, maar over de inhoud valt niet veel te zeggen.
    En sommige meisjes die misschien niet al te mooi is, kan wel heel erg mooi zijn vanbinnen.
    Daabij is het je karakter dat je mooi maakt, niet je uiterlijk.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Nee. Gewoon nee, nee, nee, nee. Oneens. (cat)


    wth.

    Nee, maar niet voor honderd procent, want sommige mensen zijn niet bang om zichzelf te uiten en laten met hun uiterlijk precies zien hoe ze in het leven staan.

    Maarja, dat is misschien de uitzondering die de regel bevestigt ;)


    Alis volat propriis

    Nee, zowel schoonheid als lelijkheid van buiten en van binnen kunnen verschillend zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eh, ja? Je hebt niet voor niks een bepaald lichaam (gekregen) he..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dominance schreef:
    Nee, want soms zijn mensen veel dunner/dikker dan ze willen zijn, of zien ze er niet uit zoals ze willen & dat kan veel verdriet/frustraties met zich mee brengen. Dus, deze stelling vind ik niet kloppen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    nee.

    Oneens

    Nee.

    Ik ga lekker tegen de stroom in: Ja!


    -

    Assassin schreef:
    Mooie mensen kunnen alsnog gemeen zijn, nee dus.