• De stelling van vandaag luidt:
    Je lichaam laat zien wie je echt bent

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    Mooie mensen kunnen alsnog gemeen zijn, nee dus.


    en andersom :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nope.


    Peace, love, glee.

    Dominance schreef:
    Nee, want soms zijn mensen veel dunner/dikker dan ze willen zijn, of zien ze er niet uit zoals ze willen & dat kan veel verdriet/frustraties met zich mee brengen. Dus, deze stelling vind ik niet kloppen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dominance schreef:
    Nee, want soms zijn mensen veel dunner/dikker dan ze willen zijn, of zien ze er niet uit zoals ze willen & dat kan veel verdriet/frustraties met zich mee brengen. Dus, deze stelling vind ik niet kloppen.


    We accept the love we think we deserve.

    Oneens.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Wat is dit voor een stelling? (': Nee, lijkt mij niet.


    You move me ......... Kurt

    Nee


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    nee xD
    ik heb hier verder geen zinnen,woorden ofso voor want het antwoord is nee!


    Where words fail, music speaks

    Dominance schreef:
    Nee, want soms zijn mensen veel dunner/dikker dan ze willen zijn, of zien ze er niet uit zoals ze willen & dat kan veel verdriet/frustraties met zich mee brengen. Dus, deze stelling vind ik niet kloppen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nein


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nee,je lichaam vormt je wel deels wie je ben(bv onzeker)maar laat dat miet altijd zien.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dominance schreef:
    Nee, want soms zijn mensen veel dunner/dikker dan ze willen zijn, of zien ze er niet uit zoals ze willen & dat kan veel verdriet/frustraties met zich mee brengen. Dus, deze stelling vind ik niet kloppen.


    Food.

    Dominance schreef:
    Nee, want soms zijn mensen veel dunner/dikker dan ze willen zijn, of zien ze er niet uit zoals ze willen & dat kan veel verdriet/frustraties met zich mee brengen. Dus, deze stelling vind ik niet kloppen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hm.
    Ergens vind ik van wel.
    Ik bedoel als je naar iemands gezicht kijk en je erin verdiept kun je bijna altijd aan de uitdrukking zien hoe iemand zich voelt, zelfs de dingen die normale mensen niet zien.
    Er is zoveel dat je van iemands gezicht en houding kan aflezen.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 10:31 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nee, dat is zo niet zo!
    Je kan zo freekin onzeker van jezelf zijn terwijl je de mooiste lichaam van heel de werled hebt of juist omgekeerd dus nee!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 14:50 ]