• Jaah ik ben boos op me oma ze roddelt over mij en over me nicht maar niet over me broer en me andere nicht.
    ik ben boos maar het blijft toch me oma

    hebben jullie ook roddelende oma's ??


    ailoveejoee.

    Mijne doet niet anders.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De mijne doen dat -gelukkig- niet.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Hah, mijn oma zou dat wel eens durven doen, maar ik denk niet op de negatieve manier. Mijn tante doet dat ook, tegen de moeder van mijn vriend. Maar dat is ook alleen maar lof als ik het zo hoor :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, man


    I'm a little bit lost without you <3

    nee die van mij doet dat niet :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Mijn oma flipte helemaal, omdat ik energy drink dronk haha.


    Smiling but close to tears.

    Mijn oma is heel lief en schattig. Zij doet dat écht niet. Mijn oma zei wel een keer;'Jeetje heeft [naamvannicht.] alweer een nieuwe vriend?! Goh. Jezus.'
    En dat vond ik zó grappig (':


    your eyes are like stars in the night.

    Nee, ik ben wat dat betreft erger. Voorbeeld van situatie laatst:
    Oma: Roel is naar de beurs geweest om informatie voor de marine aan te vragen, maar aangezien hij geen technische achtergrond heeft doet hij misschien landmacht.
    Ik: Hahahaha, mijn neef, landmacht! Ik lig helemaal plat, dat wil ik nog wel eens meemaken. Hij in zo'n uniform. Hmm.. misschien is dat ook wel wat voor mij, als ik het nog steeds niet weet.'

    Dat laatste was overigens niet gemeend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb mijn oma's/opa's nooit gekend.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee mijnen roddelt over ouwe mensjes van vroeger die ik niet ken en die verhalen vertelt ze elke keer weer om gek van te worden


    We only can learn to love, by loving.

    Ik heb geen oma meer. Ja, maar die zie ik bijna nooit. En mijn favoriete oma leeft niet meer. Dus niet boos zijn op je oma. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Phantasy schreef:
    De mijne doen dat -gelukkig- niet.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Mijn oma roddelt niet :]
    ze weet niet eens wat dat is!.

    ps. Maar de koekjes van mijn oma zijn Zaaaalig :Y)


    The magic will never end.

    Had ik er nog maar 1, dan maakt het me niks uit of ze roddelt of niet. Mijn oma was sowieso een roddelster, en ze was nieuwschierig.. niet te geloven ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Kunnen ze niet. Want ze zijn er niet meer :'[..