• Wouter Weylandt is tijdens de derde rit in de Ronde van Italië om het leven gekomen bij een zware valpartij. De renner van Team Leopard-Trek raakte op zo'n 25 km van de finish in de afdaling van de Passa del Bocco met zijn pedaal een muur. Weylandt maakte een vreselijke val waarbij hij een twintigtal meter over het asfalt schoof en vervolgens roerloos bleef liggen. Het medische team van Giro-dokter Tredici moest hartmassage toepassen bij Weylandt, die meteen buiten bewustzijn was en hevig bloedde. Volgens de ploegleiding van Leopard-Trek was Weylandt op slag dood.

    Lees meer.

    Verschrikkelijk; Leopard Trek is mijn favo wielerploeg én hij is Belg, en de manier waarop. De beelden zijn afschuwelijk. Hij zou voor het eerst vader worden in september. ~ RIP Wouter! Sterkte aan familie & vrienden.

    Het filmpje kun je zien op de site als je op lees meer drukt.


    1.25

    HARRYHARRY schreef:
    Echt verschrikkelijk. Dat gebeurt zo vaak bij het wielrennen, in een afdaling vallen en overlijden..
    Rust in vrede Wouter.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Echt zooooo heftig, ik was echt in shock, die man verwachte in september z'n eerste kindje.


    live the life you love

    echt vreselijk , arme vrouw of vriendin van Wouter (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind het zo erg he,(no_chears)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Kun je nagaan, zijn vriendin zag dat waarschijnlijk live op tv gebeuren.


    ars moriendi

    Dat is echt gruwelijk D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja echt erg :o
    Een kennis van mijn ouders is laatst ook overleden tijdens het wielrennen, hij reed zo tegen een blok beton aan en was op slag dood :(


    As travars