• Nou mn vriendin twijfelt of ze meee moet doen met hollands got talent. Maar ze moet het gewoon doen dus willen jullie allemaal dit nar haar sturen ? : Je moet echt meedoen met hgt. Je gaat echt niet faalen en je kan het vast heel goed =)

    echt lief als je het wilt sturen xxxxx naar koekymonstaa

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 18:31 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Uh, ik kan dat pas sturen als ik weet wát ze gaat doen, en of ze het goed kan. Anders niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    Uh, ik kan dat pas sturen als ik weet wát ze gaat doen, en of ze het goed kan. Anders niet.
    zingen & ze kan het echt goed ik zweer het je !


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ok

    ianthomas4ev schreef:
    ok
    dankje (heart2)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    noh niemand doet het -_-


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    heb het gedaan!!(flower)

    Sorry hoor, maar je komt een beetje over als al die lui die denken dat hún persoon goed kan zingen terwijl we die altijd uit zitten te lachen voor de tv.

    Als ik haar was, zou ik ´t niet doen. Als ze echt zo goed kan zingen, komt ze er wel. Mensen die dat winnen worden toch snel vergeten.

    En eigenlijk moet je ook like 16/18 zijn voor je serieus mee kan doen, het is niet zomaar iets wat je eventjes doet, mocht ze verder komen dan de eerste paar rondes...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the