• Dit liedje.
    Zo mooi.
    Voor de haters, luister het eens, echt de moeite waard!
    Het is zo'n vrolijk liedje en dan lijkt het nu als of het echt heel droevig is.

    Ik vind het wel een lekker nummer.
    Geen Justin Bieber fan hierzo (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Oké, slechte fan ben ik, ik kende deze nog helemaal niet. Maar wow; nog mooier dan het origineel.


    It's time to be happy again.

    Jezus. Hij is mooi ;3


    To infinity and beyond •

    totáál geen fan ;'D


    Only those who listen can hear

    gekkeNOOTJE schreef:
    ik ben niet fan van JB maar je kan er niet onderuit dat hij niet kan zingen (niet helemaal goed nederlands X])


    oh kom op zeg,
    als hij meer dan 2 albums heeft,
    en meer dan 9 milljoen(!) followers op Twitter
    en ook facking veel op Facebook
    en hij heeft hier zo'n platina album gekregen, omdat z'n albums zo veel keer waren verkocht..
    dan kan hij toch wel zingen:8

    kijk, dat jij hem niet leuk vind, ok.. dat snap ik want dat is je eigen mening, en daar kunnen wij niks aan doen. En dat je hem niet goed VIND zingen, is ook je eigen mening. Maar hij kan wel degelijk zingen, anders had hij niet bereikt wat hij nu heeft... en ja, ik kom nou misschien wel heel aanvallend over, maar da is niet de bedoeling hoor... :$


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Mooi


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dit is eigenlijk best mooi. :x


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik kan niet ontkennen dat ik dit een mooit liedje vind.


    Felix

    Native schreef:
    WOW, pràchtig (:


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    Sweeney schreef:
    Zijn stem klinkt echt vreselijk autotuned ;S


    Agree,

    valt mee(L)


    fashion is my life,,

    xUsmile schreef:
    (...)

    oh kom op zeg,
    als hij meer dan 2 albums heeft,
    en meer dan 9 milljoen(!) followers op Twitter
    en ook facking veel op Facebook
    en hij heeft hier zo'n platina album gekregen, omdat z'n albums zo veel keer waren verkocht..
    dan kan hij toch wel zingen:8

    kijk, dat jij hem niet leuk vind, ok.. dat snap ik want dat is je eigen mening, en daar kunnen wij niks aan doen. En dat je hem niet goed VIND zingen, is ook je eigen mening. Maar hij kan wel degelijk zingen, anders had hij niet bereikt wat hij nu heeft... en ja, ik kom nou misschien wel heel aanvallend over, maar da is niet de bedoeling hoor... :$


    Adem in, adem uit. Niet zo in de stress raken hoor! Het is maar een zangertje, daar ga je je toch niet zo druk om maken?! Nou, weet ik dat ik zelf deze fase ook heb moeten doormaken met Tokio Hotel en daarna denk je van: 'waar was ik mee bezig?' Ze zijn alleen maar bezig met geld te verdienen en zulke reacties boeit ze geen reet, dus waarom zou jij je er nou zo druk over maken? (:

    Sweeney schreef:
    Zijn stem klinkt echt vreselijk autotuned ;S


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    love it(heart2)(heart2)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik vind 'm best oké, ja :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.