• Ben jij slank? of Ben jij lang? of Heb je een mooie huid? Denk je werkelijk dat het dié dingen zijn die bepalen of jij mooi bent? Denk je nou écht dat ik met één simpel quizje had kunnen bepalen of jij mooi bent of niet?

















    Weet je, ik heb dit quizje helemaal niet nodig om daar achter te komen. Ik weet al dat jij mooi bent. Je bent prachtig. Een pure schoonheid! Jij bent alleen de enige die dat nog niet weet.

















    Kijk in de spiegel. En kijk niet naar je puistjes, vet of lengte. Kijk niet naar de glans van je haar of naar de breedte van je heupen.

















    Kijk naar je ogen. Het zijn twee schitterende lichtjes in je gezicht die niemand anders heeft. Met die ogen kijk jij naar de wereld, je leven en jezelf. Alleen zie je jezelf maar half. Je ziet een meisje met twee benen, twee armen, een neus, een buik, een mond, een hals, een rug, twee handen, twee oren, haren en twee ogen. Niet erg opvallend, zul je denken. Ieder ander meisje op aarde ziet er ook zo uit.

















    Fout!

















    Niémand zie er uit zoals jij. Jij bent jij. Zíj, dat ene beroemde meisje op tv of uit dat tijdschrift is jou niet. Als je naar haar kijkt zie je niet jou en niet haar. Je ziet een beeld dat anderen van haar gemaakt hebben.

















    Maar jij bent een schitterend, uniek en heel lief meisje. Jij hebt alle tijd nog om een vlinder te worden. Om uit te vinden wie je bent. Jij hoeft je niet aan te passen aan anderen om mooi te zijn!

















    Want dat ben je al lang. Sinds de dag van je geboorte tot op dít moment. Jij bent mooier dan de mooiste bloem, mooier dan de kostbaarste diamant en de helderste ster aan de hemel. En dat zal nooit veranderen, zolang je er maar in blijft geloven!





















































    Jij bent niet de enige die huilt vanwege haar uiterlijk. Je hebt al het recht om onzeker te zijn en je emoties te uiten. Maar niemand heeft het recht om jou wijs te maken dat je niet mooi bent. Want iedereen die dát beweerd, is nog blinder dan jij eerst zelf was.



































    ...



































    Kijk nog eens in de spiegel. Glimlach.

















    Wat zie je?.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Amen _O_


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Ik zie mezelf.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Toen moest ik hier even aan denken ;):


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    wauw, echt mooi gezegt..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Sorry hoor,maar niet iedereen is mooi. Dat kan gewoon niet,en dat is goed.
    Ik snap wat je wilt zeggen,dat we niet naar uiterlijk moeten kijken. Maar dat moeten we wel,dat is heel belangrijk.Geloof me,voor de natuur is uiterlijk heel belangrijk. Daarom bestaat schoonheid ook.
    We moeten alleen niet iemand afkeuren op uiterlijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wow(Y)


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    StJimmy schreef:
    Sorry hoor,maar niet iedereen is mooi. Dat kan gewoon niet,en dat is goed.
    Ik snap wat je wilt zeggen,dat we niet naar uiterlijk moeten kijken. Maar dat moeten we wel,dat is heel belangrijk.Geloof me,voor de natuur is uiterlijk heel belangrijk. Daarom bestaat schoonheid ook.
    We moeten alleen niet iemand afkeuren op uiterlijk.


    <3

    I know I'm beautiful.
    grapje, maar ik vind mezelf ook helemaal niet lelijk. <3

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 16:01 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    StJimmy schreef:
    Sorry hoor,maar niet iedereen is mooi. Dat kan gewoon niet,en dat is goed.
    Ik snap wat je wilt zeggen,dat we niet naar uiterlijk moeten kijken. Maar dat moeten we wel,dat is heel belangrijk.Geloof me,voor de natuur is uiterlijk heel belangrijk. Daarom bestaat schoonheid ook.
    We moeten alleen niet iemand afkeuren op uiterlijk.


    Ik geloof er persoonlijk wél in, dat iedereen mooi is. Op zijn/haar eigen manier.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dankje, maar het hielp niet. Ik keek in de spiegel en zag mezelf zoals ik me altijd zie. :[


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SinCity schreef:
    (...)

    Ik geloof er persoonlijk wél in, dat iedereen mooi is. Op zijn/haar eigen manier.

    +1

    StJimmy schreef:
    Sorry hoor,maar niet iedereen is mooi. Dat kan gewoon niet,en dat is goed.
    Ik snap wat je wilt zeggen,dat we niet naar uiterlijk moeten kijken. Maar dat moeten we wel,dat is heel belangrijk.Geloof me,voor de natuur is uiterlijk heel belangrijk. Daarom bestaat schoonheid ook.
    We moeten alleen niet iemand afkeuren op uiterlijk.

    wie verzint die ''schoonheid''?
    dat hebben we zelf verzonnen
    kijk naar de cosmetica industrie: koop dit voor een mooie huid, en dat voor mooi haar. we verpesten het voor onszelf.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    En wat als je niet 'mooi' wilt zijn voor anderen maar voor jezelf?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    En wat als je niet 'mooi' wilt zijn voor anderen maar voor jezelf?


    Je bent ook niet mooi voor anderen, alleen je wordt mooier voor anderen, als je in jezelf gelooft.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Soundeffect schreef:
    En wat als je niet 'mooi' wilt zijn voor anderen maar voor jezelf?

    meestal wil je mooi zijn voor anderen.
    jij ziet jezelf niet de hele tijd tenzij je de hele dag een spiegel voor je neus houd x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.