• Daarnet sloeg hij me, deed niet echt pijnxD, omdat FC Twente een doelpunt had gemaakt. Ik zo droog: "Au, waarom deed je dat?" Geen antwoord. Gaat hij zonet Ernst en Bobby zingen, ook al was het maar 1 regel. :8 En nu zit hij raar te doen met zijn gitaar, gaat hij opeens als een Spanjaard spelen. :Y)

    Hebben jullie ook zulke rare vaders soms? x]


    They were never in fact homeless

    Abilities schreef:
    Faaack, ik leef ook mee met het voetbal maar mijn vader draait echt door. Zit ie tegen de tv geplakt en roept hij naar de scheids: 'Nee-hee, niet hij! Hij deed niks, jonge! Jansen! Jansen moet geel hebben! Kijk dan uit je stomme ogen, man! Wat is er mis met jou?'
    Dat is echt doodeng..


    hahahah dat doet ie van mij ook, gaat ie helemaal schreeuwen tegen de tv. En dat doet hij ook bij wielrennen :')


    As travars

    Nope, maar als hij nog had geleefd weet ik zeker dat hij af en toe wel rare buien zou hebben. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Guapa schreef:
    Mijn vader is te serieus voor dat soort dingen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Guapa schreef:
    Mijn vader is te serieus voor dat soort dingen.


    I´m nothing special.

    Mijn vader is gewoon leuk gek! En ik lijk op hem, we hebben dezelfde vage humor :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Wat is er mis met Spanjaarden? heh heh? (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Guapa schreef:
    Mijn vader is te serieus voor dat soort dingen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tuilla schreef:
    Wat is er mis met Spanjaarden? heh heh? (cat)


    Ze zijn spaans :P
    Nee geen idee wat er mis zou zijn met spanjaarden


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mitch377 schreef:
    (...)

    Ze zijn spaans :P
    Nee geen idee wat er mis zou zijn met spanjaarden
    En wat is er mis mee als je Spaans bent, heh heh? (bat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wees blij dat jou vader geen water op je gooit en dan heel serieus gaat zeggen dat je een plant bent --'

    Die van mij vind fluo helemaal top --'


    No me digas qué tengo que hacer