• Ik zoek verhalen (max. 30 hoofdstukken) die afgelopen of in ontwikkeling zijn , omdat ik meestal geen zin heb om aan een verhaal te beginnen met al 100 hoofdstukken.

    - geen Tokio Hotel
    - geen 16+
    - geen Engelstalige
    - ook geen ( of toch niet veel) smileys
    - AN geschreven
    - het liefst fanfictie

    ik hoop dat dat niet te veel eisen zijn

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 10:55 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    http://www.quizlet.nl/stories/50135/quotsomeone-like-youquot/

    :)


    Verander wat je niet accepteren kan, maar accepteer wat je niet veranderen kan.


    Plaatje aanklikbaar
    Avontuur, romantiek, drama, spanning, onbekende personen. 12+

    Rosaline Abigail Valence, een jonge vrouw van adelijke afkomst is het zat thuis. Ze besluit te vertrekken, ze verkleed zich als een jongeman en waagt zich op een piratenschip, wat zal er van haar terechtkomen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Deep in the Jungle.

    Kaylee maakte een reis op zee toen er plots een hevige storm kwam opzetten. Op dat moment zat ze op het dek en door een onverwachtse golf die bijna niemand zag aankomen tuimelde ze overboord. Niemand had het gezien of maar gemerkt. Tot op de dag van vandaag zwierf ze rond in de diepe Jungle van Guyana. Het ongeluk gebeurde op haar zeventiende, intussen is ze negentien. Omdat ze al twee jaar lang geen menselijk gezelschap had, kwam het vaak voor dat ze rare hallucinaties kreeg.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Onbekende personen (:
    Het Doolhof


    ONLY SEVEN LEFT <3

    gaat over een meisje (Britt), haar vader is dood en haar moeder is drugs verslaafd.
    http://www.quizlet.nl/stories/51393/ik-sta-er-alleen-voor/


    iedereen belooft me van alles, maar niemand komt dat na !

    One vampire changed my life.

    Sam (Samantha) is een normaal meisje. Hoewel ze geen vader meer heeft, haar familie bijna nooit ziet en bijna geen vrienden heeft probeert ze toch nog wat van haar leventje te maken.
    Ze krijgt een dagje vrij van school. Ze besluit om een wandeling te gaan maken in het park omdat het sneeuwt. Eenmaal aangekomen gaat ze op een bankje zitten en valt ze in slaap. Zonder dat ze het door heeft komt er iemand naast haar zitten. En wanneer ze wakker schrikt zal haar leven dramatisch veranderen.

    Ben na 1 jaar niet schrijven weer begonnen [:
    't is een Edward Cullen lovestory, maar wel orgineel.
    Heb nog niet veel hoofdstukken maar probeer er elke dag aan te werken.
    'K hoor graag wat je er van vind


    You are the beauty in my life - a Edward Cullen love story.


    its better to be hated for who you are, than to be loved for who you are not.

    Probeer deze maar: Deal.
    Hij is niet lang, en naar mijn idee redelijk AN ;)
    Laat maar weten wat je ervan vindt...


    Laugh If You Love Your Life <3

    Misschien kan je mijn quiz doen? Dan weet je welke van mijn story's je waarschijnlijk het leukste vindt. Laat je wel even een reactie achter? (Zeker als je een story uitkomt die nog niet online staat, dan zet ik hem er meteen op. De meeste heb ik al wel vijf delen klaar staan op mn computer)
    http://www.quizlet.nl/quiz/359195/welke-van-mijn-storys-vind-jij-het-leukst/


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Before you let me go

    Een ingewikkelde liefdesrelatie tussen twee tieners die in het ziekenhuis zijn opgenomen.

    A little lie |JDB| (:


    Life isn't about waiting for the storm to pass; it's about learning to dance in the rain -Vivian Greene

    Hier is een net begonnen story.
    Het is wel handig als je Inception gezien hebt of weet waar het over gaat als je gaat lezen.
    klik :')


    -

    We're not innocent.[Draco Lucius Malfoy.]

    Ever wondered what would happen if Draco felt in love with a mudblood?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Twilight fanfic met nog maar 2 hoofdstukken (straks 3)
    Mooi AN en geen (denk ik, mss ergens 1) smileys.

    The truth of our friendship (Twilight)

    Inhoud: Nessie ontdekt dat ze verliefd is op haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles, want het fiet dat haar ouders vampier zijn en Jacob weerwolf kan ze aan niemand kwijt. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy