• Ik zoek verhalen (max. 30 hoofdstukken) die afgelopen of in ontwikkeling zijn , omdat ik meestal geen zin heb om aan een verhaal te beginnen met al 100 hoofdstukken.

    - geen Tokio Hotel
    - geen 16+
    - geen Engelstalige
    - ook geen ( of toch niet veel) smileys
    - AN geschreven
    - het liefst fanfictie

    ik hoop dat dat niet te veel eisen zijn

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 10:55 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."



    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    ___________________________________________________



    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Result of breaking all the rules - HP


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ah, mag veertig ook? :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb genoeg stories op m'n account staan. (kitty)


    To infinity and beyond •

    Een Tom Riddle verhaal. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -drama
    -fantasy
    -romantiek:

    Impossible Love

    nog heel weinig hoofdstukken..

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 14:56 ]

    http://www.quizlet.nl/stories/40792/you-make-me-feel-like-1000-butterflies-in-the-sky-hp/
    92 hoofdstukken




    Nagini, vernoemd naar de slang van Voldemort is de dochter van de
    Duisterste tovenaar aller tijden. Ze verbleef 14 jaar lang bij de familie Malfoy en gaat voor het eerst naar Hogwarts. Niet om te leren maar om Harry Potter in de val the lokken. Ze weet niet wat Liefde is, vriendschap
    of medelijden. Ze is uitgehuwelijkt aan Draco Malfoy waar ze op haar 20e mee zal trouwen.
    Maar er komt iemand anders tussen...



    Is dit Voldemorts beste plan...of grootste Fout?




    Who said that she had a mother, if no one knows she was born?

    If she was born..






    =

    Ik heb er nog maar twee met minder dan 30 hoofdstukken.
    Klaprozen, met onbekende personen, en Teachers, Slytherins & other Criminals een HP vervolg over een docente op Zweinstein. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Deze misschien? 23 hoofdstukken en actief.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 15:14 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?


    .


    Ashley Hardwick. Het meest begeerde meisje op school. Ze heeft alles, het geld, de looks, vrienden en jongens die zich met hopen voor haar voeten smijten. Elk meisje op school is stikjaloers op haar. Cassandra, een doodnormaal meisje die het liefst niets met het populaire groepje te maken wil hebben,komt Ashley's goed verborgen geheim te weten. Ze beseft dat dit wel eens Ashley's leven zou kunnen verpesten en besluit haar te chanteren. Als daarna Cassandra word opgeschrikt door een mysterieuze persoon die zelfs over lijken gaat om haar af te schrikken verdenkt ze Ashley ervan. Maar ze kan niets bewijzen en voor de buitenwereld lijkt ze paranoïde. Verbeeld ze zich dit alleen maar of is het de bittere realiteit?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    http://www.quizlet.nl/stories/36753/een-andere-dimensie/

    Je wou niet veel hoofdstukken en hier zit je goed :P
    nog maar 5 hoofdstukke die allemaal zeker niet meer dan 350 woorden bevatte.
    en is nog in ontwikkeling sterker nog in het begin van ontwikkeling.

    het gaat over een jongen die in een andere dimensie terecht komt daar moet hij zien te overleven maar dat is niet zo makkelijk aangezien hij daar iets moet afhandelen

    Lees mijne!
    Captured on Earth with the enemy


    Believe in yourself, change the world.

    Mijn Sirius Black verhaal. 25 hoofdstukken en is nog actief (:

    Our Way [Sirius Black]


    Caution first, always.

    My Life in Hell

    Met onbekende personen, nu nog 5 hoofdstukken, but I'm working on it ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Back to December |Nicklas Bendtner|

    Arsenal FC heeft vakantie, dat geld dat de meeste spelers op vakantie gaan naar hun vader land. En de Deense speler Nicklas Bendtner naar het koude noorden. December 2010 is een koude maand in Denemarken en Nicklas is blij om weer thuis te zijn, en vooral bij zijn verloofde.

    Ondertussen is het Engelse meisje Kate Jones op weg naar Denemarken samen met haar beste vriendin om vakantie werk te zoeken en vakantie te vieren. Ze gaat werken bij een rijke familie, de familie "Bendtner". En ondertussen komt ook Nicklas haar tegen. Hij vind haar mysterieus, maar toch speciaal en wilt toch voor haar vechten. Kate vind het maar niks om te werken bij zo'n rijke familie tot dat Nicklas haar helpt bij de meeste dingen. Ze beleven een koude maar toch warme tijd in het grote familie huis tot dat Kate te horen krijgt dat Nicklas is verloofd.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus