• 1. zes meisjes houden een pyjama feest bij een van de meisjes thuis. midden in de nacht word er aangebeld, en Justin bieber staat voor de deur. Hij vraagt aan de meisjes of hij er tijdelijk kan verblijven, en aangezien bijna alle meisje Beliebers zijn, gaan ze accoort. Wat ze alleen niet weten is dat Justin op de vlucht is voor de politie.

    2. (naam) is een meisje met een dood gewoon leven. Op een avond, als ze alleen met haar beste vriendin thuis is, worden ze ontvoerd door niemand minder dan Justin Bieber. Alleen was het plan dat alleen (naam) zou worden ontvoerd, haar vriendin hoorde er niet bij. Haar vriendin word gedumpt bij christian, terwijl (naam) bij justin moet blijven en hij haar als een slaafje behandeld. (naam) is niet echt op haar mondje gevallen en doet er alles aan om het leven van Justin zuur te maken.

    3. Chris staat bekend als de beste skater van Atlanta. Justin Bieber zoekt voor zijn nieuwe clip een paar goede skaters en vraagt Chris. Tijdens het opnemen word Justin verlieft op Chris, maar Justin begint er daar door aan te twijfelen of hij echt geen homo is. Het enige wat Justin niet weet is dat Chris een meisje is, en het nichtje van Taylot Swift, zijn tijdelijke nieuwe voorprogramma.

    Nou, dat waren mijn drie nieuwe ideetjes, ik wil er een gaan uitwerken, maar ik weet dus niet welke. Ook schrijf ik graag met iemand samen, alleen ik weet niemand die nog met me samen wilt schrijven, dus iemand die mee wilt helpen aan een van deze ideeën, je hulp is welkom. Maar welk verhaal vinden jullie dat ik moet uitwerken?


    oke, het is me duidelijk dat ik aan drie moet gaan beginnen, alleen heb ik nog een paar rolletjes nodig. Als je een rol wilt, reageer in dit topic

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 14:18 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik vind drie het origineelst. :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    3 omdat ik hem geniaal vind.


    They fell in love, didn't they?

    3.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    3! ;D


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    3 ;o

    Ik zou toch maar 3 doen idd. (krul)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Broach schreef:
    Ik vind drie het origineelst. :Y)


    To infinity and beyond •

    1


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,