• Ik twijfelde over deze suggestie, maar dacht toen;
    Ach, waarom zal ik hem niet plaatsen, ik heb niks te verliezen.

    Op Deviantart (een site waar mensen hun kunstwerken kunnen laten zien) staat er soms bij een 'kunstwerk'. Critique requested. Dat betekend dat ze dus graag kritiek willen op hun tekeningen, wel opbouwende natuurlijk. Mensen krijgen dan de kans om een soort formuliertje in te vullen en sterren te geven voor orginaliteit etc. Anderen mensen kunnen dan weer stemmen of ze het met dat kritiek eens zijn.

    Nou was mijn suggestie dus; Kan dit ook op Q?
    Want vaak reageren mensen alleen met; Leuk en/of snel verder!
    Sommigen mensen, heb ik het idee, willen wel wat meer dan enkel dat,
    dus leek me dit wel een goede oplossing? (:

    Misschien is het te groot en wordt Q er traag van, maar zoals ik al zei,
    ik dacht laat ik het toch maar openen; Nooit geschoten is altijd mis 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Prongs schreef:
    Ik zie niet in waarom mensen dat met dat formulier wel zouden gaan doen.


    Ja echt he, mensen bepalen toch zelf of ze wel of niet reageren, ze zullen dus ook zelf bepalen of ze wel of niet zo'n formulier gaan invullen. Je kan ook gewoon om opbouwende kritiek vragen bij je abo's?

    C17 schreef:
    (...)

    Ja echt he, mensen bepalen toch zelf of ze wel of niet reageren, ze zullen dus ook zelf bepalen of ze wel of niet zo'n formulier gaan invullen. Je kan ook gewoon om opbouwende kritiek vragen bij je abo's?


    Doe ik altijd, maar krijg het nooit, helaas. En mijn verhalen zijn verre van perfect, dus naja?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Akkoord!


    Has no one told you she's not breathing?