• Dit is echt mijn lievelingsboek!
    Heb ook Vlammen en Spotgaai gelezen.
    Zijn er nog mensen die dit boek geweldig vinden??

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 14:46 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik vind ze hé-le-maal geweldig! 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Erg mooie boeken. Het einde is een beetje flut alleen.

    I LOVE IT!! Ik heb toevallig net 5 minuten geleden Spotgaai uitgelezen, en ik moest keihard janken toen ze dus het lijstje met de mensen die doodgaan opnoemden :'D
    ook moest ik in deel 1 huilen toen Rue doodging ;D
    nou ja, het zijn samen met twilight en Harry Potter mijn lievelingsboeken (H)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Jaa, het einde is zo erg!
    Ik vond idd rue ook al zo erg, maar toch niet jeweetwelwie! ;D
    Nix verklappen ;D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ze zijn nooit in de bieb 0=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn lievelingsserie <3
    Kan niet wachten tot de film, ik vind het alleen wel een beetje jammer dat Katniss gespeeld wordt door een meisje die ik er eigenlijk niet zo voor vind passen :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Valley schreef:
    Mijn lievelingsserie <3
    Kan niet wachten tot de film, ik vind het alleen wel een beetje jammer dat Katniss gespeeld wordt door een meisje die ik er eigenlijk niet zo voor vind passen :')


    ohh, ik wist wel van de film maar niets van de actrices &zo :D
    ohh tof, ga direct is opzoeken :)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    I (H) de hongerspelen


    I know you're lonely, but you're not alone.

    Zijn echt super boeken.(flower)

    Staan alle drie in mijn kast.:Y)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 8:44 ]


    Life is hard, but I'll fight.

    Zaaaaalige boeken! :d
    Aangeraden door m'n BFF's Mimiee en Fairyflossje. :}
    & Bedankt voor de tip, dan ga ik zeker niet op Wikipedia kijken! ;d
    Iedereen zegt dat het einde zo verschrikkelijk erg is, dus ik ben zóoo benieuwd. Maar niet verklappen, he! Ik ben nu ongeveer in de helft van Spotgaai, dus ik kan het nog wel even aan. nn
    Anderzijds ga ik het erg vinden wanneer ik het boek na de laatste pagina dichtsla, want ze zijn zo fijn en spannend om te lezen!


    If you want your dreams come true, it's time to wake up.

    Janaa schreef:
    Zaaaaalige boeken! :d
    Aangeraden door m'n BFF's Mimiee en Fairyflossje. :}
    & Bedankt voor de tip, dan ga ik zeker niet op Wikipedia kijken! ;d
    Iedereen zegt dat het einde zo verschrikkelijk erg is, dus ik ben zóoo benieuwd. Maar niet verklappen, he! Ik ben nu ongeveer in de helft van Spotgaai, dus ik kan het nog wel even aan. nn
    Anderzijds ga ik het erg vinden wanneer ik het boek na de laatste pagina dichtsla, want ze zijn zo fijn en spannend om te lezen!


    Ghaha Jana, heb je al vaak geplaagd ermee he! (;
    Maar het is ook ZOOO erg! xD
    Muhahaha, daar ga ik weer xD
    Sorry sgattie ;D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Niet erg, sjoee. ;d

    http://hongerspelen.weebly.com/film-trailer.html
    Mss iets met deze link? Alleen ben ik er nog niet helemaal uit... die met het zwart haar is Gale en met het blonde Peeta, toch? ;o
    Njaaa, ik kijk ook erg uit naar de film! ;d

    Trouwens... hoe spreken jullie hun namen uit?
    Katniss, Prim en Finnick, da's niet moeilijk.
    Maar hoe spreken jullie Gale, Peeta en Haymitch bv. uit? ;p


    If you want your dreams come true, it's time to wake up.

    Hij is samen met HP en twilight mijn lievelingsboek <3

    Ik wil ze lezen, heb het aangeraden gekregen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ben bezig aan de eerste, maar zit nog niet zo ver.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.