• Dit is echt mijn lievelingsboek!
    Heb ook Vlammen en Spotgaai gelezen.
    Zijn er nog mensen die dit boek geweldig vinden??

[ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 14:46 ]

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Ik ga ze nog eens een keer lezen, denk ik (:

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ik heb het laatste boek gisteravond uitgelezen. Ik vind het einde niet bepaald super-erg, zoals sommigen zeggen. Het kleine stukje, helemaal op het einde, is toch echt schattig? :d

If you want your dreams come true, it's time to wake up.

Ik lees nu het laatste deel, maar tot nu toe is deel 1 mijn favoriet. Dan is het nog ontschuldig enzo ;D

SLOAN.

Janaa schreef:
    Ik heb het laatste boek gisteravond uitgelezen. Ik vind het einde niet bepaald super-erg, zoals sommigen zeggen. Het kleine stukje, helemaal op het einde, is toch echt schattig? :d

Jaa, dat wel.
    Maar komop, jeweetwelwie is dood!

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Defensive schreef:
    Ja, ze zijn heel erg mooi. Ik heb ze thuis alle drie in mijn kast staan (:

Ze zijn echt geweldig. <33

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Ik heb ze alledrie gelezen! *O*
    Ik vind ze echt super, ik heb er zelfs voor gezorgd dat mijn Nederlands lerares ze leest (wbw)

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Faithfully schreef:
    Ik heb ze alledrie gelezen! *O*
    Ik vind ze echt super, ik heb er zelfs voor gezorgd dat mijn Nederlands lerares ze leest (wbw)

Hhaha, mijn lerares zou zeiken dat het geen literatuur is ;x

SLOAN.

Peeta schreef:
    (...)

Hhaha, mijn lerares zou zeiken dat het geen literatuur is ;x
    Mijne vroeg toen ik Spotgaai las waar het over ging, heb ik het kort uitgelegd, heeft ze meteen alledrie gekocht, HAHA

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Faithfully schreef:
    (...)Mijne vroeg toen ik Spotgaai las waar het over ging, heb ik het kort uitgelegd, heeft ze meteen alledrie gekocht, HAHA

Hahah, mijn leraren vragen ook altijd als ik het lees wat ik lees. Maar ze zijn saai en ik moet het altijd wegleggen ;x

SLOAN.

Peeta schreef:
    (...)

Hahah, mijn leraren vragen ook altijd als ik het lees wat ik lees. Maar ze zijn saai en ik moet het altijd wegleggen ;x
    Leraren zijn ook precies hetzelfde (joehoe)

waar gaat het over? xd

=

ben net op wikipedia geweest & heb de lijst met álle acteurs van de film gezien! :)
    heb ook al een trailer gezien. :)
    maar het is nog wachten tot maart 2012... -.-"
    maarjaa, wat vinden jullie van de acteurs?? :)

Ik zie mensen er hier in het topic heel vaak over praten, maar waar gaat het eigenlijk over dan? Want ik ken het niet :'D.

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

't is een boekenreeks van 3 boeken, waarvan nu het eerste boek verfilmd wordt. :)
    't is heel lang om uit te leggen, maar als het je interesseert kan je op wikipedia ofzo kijken :)
    maar als je op wikipedia gaat mag je niet te ver doorlezen, want dan lees je 't einde al! :O ;)

[ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 12:06 ]