• Ik verveelde me en heb net een startpagina gemaakt. :-)
    Ik had er al een paar ...
    Sierra Kusterbeck
    Alexa San Roman
    Alex Gaskarth
    Jack Barakat
    Tay Jardine
    Lacey Mosley
    Dianna Agron
    Als je wil, kan ik er eentje voor je maken. _O_ De foto moet wel groter zijn dan 500x348
    Tranquility I
    Jalex
    Justin Bieber
    Harry Potter
    Glee
    Ramos
    Lady GaGa

    Ik geloof dat je een account moet maken op awesomestart en dan op create theme moet klikken, het is nogal prutsen in het begin, maar je hebt het al snel door :-)
    + Als je aanpassingen wilt, kleur ofzo moet je dat gewoon melden :-) Het is zo gebeurt ^^

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 20:11 ]

    Best wel hip, wat jij doet. _O_ Maar ik heb er geen behoefte aan. c:


    wth.

    Quixotic schreef:
    Best wel hip, wat jij doet. _O_ Maar ik heb er geen behoefte aan. c:

    Balen zeg :--)

    idd hip, ik wil der wel een (nerd)

    dramaqueenqq schreef:
    idd hip, ik wil der wel een (nerd)

    Geef me een foto en ik maak er eentje :--)

    Van mezelff =

    Ohmy, die van Alex!

    Ik wil die van Alex, maar ik weet opeens niet meer hoe je iets als startpagina opslaat? :s Ja, ik ben een computernewbie


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oooh, zou je eentje voor mij willen maken?
    Maar inderdaad, hoe sla je die dan op?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Natuurlijk wil ik dat, geef maar een foto. :-)
    Nou je gaat naar de instellingen van je browers en zoekt naar 'stel deze pagina in als homepage'

    Ik vind het niet, maar zal het straks eens aan mijn papa vragen. :'D Kun je trouwens geen maken van Jack Barakat? x) Maakt niet uit welke foto. (Als je wilt zoek ik er wel één.)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Ik vind het niet, maar zal het straks eens aan mijn papa vragen. :'D Kun je trouwens geen maken van Jack Barakat? x) Maakt niet uit welke foto. (Als je wilt zoek ik er wel één.)

    Als je me zegt welke brower je gebruikt, zoek ik het wel voor je :-) ik heb hier wel foto's van Jack staan hold on.




    wat vind je van deze? anders zoek ik verder ^^

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 16:55 ]

    Zou je ook voor mij een startpagina willen maken van Justin Bieber?
    Teminste als je dat wilt doen he.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Superleuk,maar ik denk dat ik het toch nooit zou gebruiken


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.



    Twee dus graag ^^
    Maar hoe doe je dat? Want ik vind het wel leuk om zo af en toe eens te veranderen en ik kan moeilijk het altijd aan jou komen vragen :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right