• Heb jij Goeie vrienden, Hier op Quizlet of Thuis en wil je ze in het zonnetje zetten. Dat kan.

    Vul in:
    Foto: (Van je vriendin(en jou))
    Naam:
    Reden: Waarom is ze zo geweldig
    Jullie Blooper:
    Jullie mooiste Herrinering


    Ik begin:


    Naam: Op de Foto Robbie en Silvana. Mijn mewlige schatjes.
    Reden: Ik heb altijd Lol met ze, en samen beleven we allemaal avonturen.
    Jullie Blooper: Vorige Zomer waren we aan het logeren, Wij helemaal gillen omdat, we dachten dat er een Spin zat en Robbie die in z'n hoofd had dat er een Buitenaardse Alien was.
    Jullie Herrinering: We hebben een x 2en een halfuur in een toilet opgezeten met z'n 3en en Priscilla. Natuurlijk heel veel Lol


    Firm believer of all that is magic

    Foto: (Van je vriendin(en jou)) Ik heb helaas nog geen foto's van mijn beste vriendin en van mij xD
    Naam: Simone, en Hester. (De foto zal ik wel proberen te zoeken)
    Reden: Omdat ze een super lieve meid is, ik heb altijd veel lol met der..
    Jullie Blooper: Ehm, nee die hebben we nog niet echt.
    Jullie mooiste Herrering: Ehm, samen naar onze diploma uitreiking, en dat we daar in het zonnetje werden gezet door de leraren..


    What is youre favo scary movie?

    Ik heb twee beste vriendinnen. Simone & Amber.
    Reden: Lachen, huilen, boos zijn, shoppen, problemen alles delen we.
    Blooper: Ik heb geen idee meer, er zijn er zo veel haha <3
    Herinnering: Er was eens een nacht in november 2009, en toen sliepen we met z'n drieën, toen gingen we net alsof doen alsof we zo'n sekslijn waren, en gingen we dingen opnemen met onze mobiel. Ik heb nog nooit zo hard gelachen. <3


    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 11:11 ]


    Alleen maar tranen van geluk


    Naam: Niels (l)
    Reden: we plagen elkaar vaak, maar hij is er altijd voor mij.
    Jullie Blooper:we zaten in de klas briefjes naar elkaar te schrijven, en de leeraar las ze...
    Jullie mooiste Herinnering:ruziën over wie er aan de verwarming mag zitten

    Marvolo schreef:
    Ik heb twee beste vriendinnen. Simone & Amber.
    Reden: Lachen, huilen, boos zijn, shoppen, problemen alles delen we.
    Blooper: Ik heb geen idee meer, er zijn er zo veel haha <3
    Herinnering: Er was eens een nacht in november 2009, en toen sliepen we met z'n drieën, toen gingen we net alsof doen alsof we zo'n sekslijn waren, en gingen we dingen opnemen met onze mobiel. Ik heb nog nooit zo hard gelachen. <3




    Dat laatste lijkt me echt cool


    Firm believer of all that is magic

    Naam: Laura. theUniverse
    Reden: We kunnen alles met elkaar delen, en we zijn nu al zo lang vrienden, ze is er altijd voor me.
    Jullie Blooper: Het over iemand hebben terwijl die achter ons stond.
    Jullie mooiste Herinnering: Dat we bij een verwend nest sliepen in 1 bed, en zij apart, en dat we 3 uur in de nacht haar vader hoorde kotsen, die zo tonnetje rond is als wat. :D En nog wel 10000 andere leuke, maar ook om 3 uur snachts door een parkje lopen en om 4 uur op bed liggen, terwijl we er 6 uur uit moesten en vervolgens helemaal dood waren. xD


    foto doet het niet?
    -> moderator: Nu wel :)

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 12:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 april 2011 - 12:25 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333