• Jaa, ik heb morgen mijn examen Engels als afsluiting van het TTO dingetje. En morgen heb ik het spreek gedeelte en ik ben als de dood dat ik van de zenuwen dicht klap en mijn grammatica verpest of niks weet te zeggen...
    Aan de andere kant ga ik morgen na dat examen meteen door naar de bioscoop en naar de winkels, dus daar heb ik dan wel weer zin ^^

    Wat gaan jullie morgen doen?


    Caution first, always.

    Succes!
    Ik doe ook TTO, maar had in de derde geen examen, want mijn school heeft besloten alleen in de 6e dat echte IB-examen te doen. Dus er is ons nu al verteld dat we in de meivakantie van 2013 absoluut niet op vakantie mogen :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    eerst met mn beste maat naar eindejaarsvoorstelling in arca, campo gent, en dan in gent blijven, en met tahira, een van me beste vriendinnen naar Spoken in NTGent gaan kijken ;D toneelige zaterdag! en Brandon en Maarten spelen in éen van de drie voorstellingen, dus ik ben blij xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Omniscience schreef:
    Succes!
    Ik doe ook TTO, maar had in de derde geen examen, want mijn school heeft besloten alleen in de 6e dat echte IB-examen te doen. Dus er is ons nu al verteld dat we in de meivakantie van 2013 absoluut niet op vakantie mogen :')

    haha, lullig ;p
    wij konden kiezen. of nu, of in de vierde als we er mee door zouden gaan. ik doe hem lekker nu ^^


    Caution first, always.

    in de voormiddag naar de tekenschool ,in de namiddag naar de opendeur van de school van mijn vader en nog wat werken voor school

    Siriusly schreef:
    (...)
    haha, lullig ;p
    wij konden kiezen. of nu, of in de vierde als we er mee door zouden gaan. ik doe hem lekker nu ^^
    Na ja, ik vind het niet heel erg of zo (: Volgens mij, als je nu zou stoppen, krijg je wel alsnog een certificaat dat je de eerste drie jaren wel voltooid hebt, maar ze vonden het makkelijker/handiger/slimmer/weetikveelwat om alleen in de 6e zo'n examen af te leggen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.