• Ja, mijn zus heeft net gebeld. Ze moest vandaag naar de gynaecoloog omdat ze over tijd was, en ze belde dus net en ze is al 7 weken zwanger. Ik ben echt zo ongelooflijk blij nu, gewoon, omdat ze dit zo graag wou en dat ik tante word. 8D

    Is er iemand van jullie ook al tante, en hoe voelde jij je toen je erachter kwam? :D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Yosemite schreef:
    Nee, nog geen tante. Maar gefeliciteerd voor jou en je zus :W


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Tragically schreef:
    Gefeliciteerd! :D

    Nee, ik ben geen tante en ik zal het ook nooit worden -van mijn kant van de familie dan-.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    nope.. word nog geen tante..
    maar mijn zus is 24 dus wie weet..
    en gefeliciteerd!!!(A)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Gefeliciteerd! *O*
    En ik ben nog geen tante helaas, mijn broers willen niet echt opschieten haha


    -

    Yosemite schreef:
    Nee, nog geen tante. Maar gefeliciteerd voor jou en je zus :W

    JackyDaniels schreef:
    Gefeliciteerd! *O*
    En ik ben nog geen tante helaas, mijn broers willen niet echt opschieten haha

    Ja, dat is een geweldig gevoel!
    Soms kan ik het niet geloven dat ik tante ben xD


    Heart in an amor.

    Wat leuk! Gefeliciteerd!(flower)
    Ben ook tante, van 3 meiden;) de jongste is morgen precies een maand;)
    Ik denk dat ik me heel blij en trots voelde toen ik gebeld werd dat de kleine er was., maarja das ook al weer 5 jaar geleden;)


    Never forget the things that make you smile

    JackyDaniels schreef:
    Gefeliciteerd! *O*
    En ik ben nog geen tante helaas, mijn broers willen niet echt opschieten haha


    Shoganai i ne~

    Wat leeeeeuk!


    Life is hard and then we die

    Gefeliciteerd!
    Nee, ik ben geen tante :)


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    Oehh, leuk!
    nope, ik ben geen tante, maar mijn broer is ook pas vijftien, en mijn zusje elf. ;P


    Opgeven is geen optie.

    Gefeliciteerd :)

    Ik ben zelf tante van twee kleine jongetjes ^^


    What is youre favo scary movie?

    Gefeliciteerd! :'D
    Ik noem mezelf voor de grap wel een tante van twee mooie meisjes, maar eigenlijk ben ik nog geen tante. Maar toch voelt het leuk (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    OOh nu ben ik op jouw jaloers
    Mijn zus wil nog geen kinderen want ze heeft juist werk -mag 1 september beginnen - en haar vriend ook


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"