• Ik ben al bijna 1 jaar smoorverliefd op een jongen die ik heb leren kennen via een vriendin van me, en we hadden een tijdje iets samen maar het is daarna uit gegaan voor bepaalde redenen, maar ik heb altijd al gevoelens voor hem gehad. Maar ik weet niet of hij er nog heeft. Dat weet ik niet. En ik ben gisteren terug gekomen van vakantie en ben me vrienden naar de parkconcerten geweest. En er waren daar vrijveel mensen, en natuurlijk was er drank enz...En ik heb ervan van gedronken. En ik werd zat. Wat er is gebeurd weet ik niet. Maar ik heb vandaag met een vriendin gebelt die daar zat, en ze heeft verteld dat ik heb geflirt met 2 van die jongens(niet gekust) Maar gewoon heel de tijd bij hun hebben gezeten. Maar zo ben ik helemaal niet, En een van die jongens had al een lief van 2 jaar, Maar dat wist ik niet, Ik voel mij zo slecht, ik ben niet zo'n slet die flirt in het ronde, Ik was dronken. Ik weet totaal niet meer wat er is gebeurd. En ik voel me schuldig op de jongen waar ik verliefd op ben. Er waren ook een paar die hem ook kende(niet in onze groep maar die wandelde ergens erond) daar,en ik weet niet of zij mij hebben gezien flirten of zo. Maar ben ik nu een slet of zo? Ik voel mij zo vreselijk schuldig. Ik ben echt niet iemand die zo maar gaat flirten. Echt niet


    ps: Is mijn titel goed?


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds