• [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 17:44 ]

    Omggggg, hier ga ik niet eens een normale reactie neerzetten.

    Wat trekken jullie snel een oordeel, sad.


    We're all mad here.

    Gadverdamme.
    Wij hebbenook zo'n pedo leraar op school, maar hij is niet gay.


    Food.

    0o -speechless-


    Shoganai i ne~

    Romeo schreef:
    Wat trekken jullie snel een oordeel, sad.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    hmm...misschien wel ja...:$
    trekken we te vlug een oordeel..

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 16:36 ]

    Wtf :W


    -

    Dat noem ik nog geen pedo.
    Bij judo raak je nu eenmaal (perongenlijk) lichaamsdelen aan die je normaal niet zo snel aanraakt. Je wilt niet weten hoe vaak ik mensen tussen de knieën heb gehad of hoe vaak een arm op mijn bost been licht,dat hoort er bij. Die hand zo hebben zegt niks.
    Wat versta je trouwens onder 'vieze' demostraties?

    En al is hij homo,wat dan? Alsof elke homoseksuele gymleraar,of elke gymleraar pedo is.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 16:43 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En dan is hij homo? En dan? Een gymleraar doet het ook nooit goed, hè. Die moeten je nou eenmaal aanraken aan je lichaam bij zoiets als judo (zoals stJimmy ook al zei).
    Ik zie op je profiel dat je 12 bent.

    Gast, serieus, denk je echt dat een gymleraar geilt op 12-jarige kindjes die net in de puberteit zitten? -__-


    ars moriendi

    Romeo schreef:
    Wat trekken jullie snel een oordeel, sad.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    En wat dan nog?


    We can't spend our lives waiting to live.

    Romeo schreef:
    Wat trekken jullie snel een oordeel, sad.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Kuyt schreef:
    En dan is hij homo? En dan? Een gymleraar doet het ook nooit goed, hè. Die moeten je nou eenmaal aanraken aan je lichaam bij zoiets als judo (zoals stJimmy ook al zei).
    Ik zie op je profiel dat je 12 bent.

    Gast, serieus, denk je echt dat een gymleraar geilt op 12-jarige kindjes die net in de puberteit zitten? -__-


    niet echt, en ik vind het ook niet erg dat hij homo is, maar het is niet echt leuk als hij je daar aanraakt.

    SuckerPunch schreef:
    0o -speechless-


    <3

    Weten julie het wel zeker? Misschien beschuldigen jullie die arme man voor niks! Oke, NL is een vrij land waar je homo mag zijn en dat gaat natuurlijk niemand wat aan, maar jullie hebben het erover dat hij de jongens betast?! Dat is natuulijk niet toegestaan. maar wat boeit het jullie? (': (met jullie bedoel de meisjes) Hij betast toch de jongens? Ik zou zeggen ga er niet verder op in, laat de jongens het maar oplossen als ze er last van hebben.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 16:53 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!