• [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 17:44 ]

    Romeo schreef:
    Wat trekken jullie snel een oordeel, sad.


    To infinity and beyond •

    Kuyt schreef:
    En dan is hij homo? En dan? Een gymleraar doet het ook nooit goed, hè. Die moeten je nou eenmaal aanraken aan je lichaam bij zoiets als judo (zoals stJimmy ook al zei).
    Ik zie op je profiel dat je 12 bent.

    Gast, serieus, denk je echt dat een gymleraar geilt op 12-jarige kindjes die net in de puberteit zitten? -__-

    Je moet niet denken dat er geen mensen zijn die niet op 12-jarige kinderen geilen hoor! Er zijn genoeg gekken die dat doen, zelfs met kinderen onder de 12 jaar! er was ook zo een geval bij mij op de basisschool en later werd die man weggestuurd omdat hij de meisjes betastte. Al die ouders zouden hem bijna kapot slaan.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Zou hij het bij een meisje doen zou hij pedo zijn -.-
    Doet hij het bij een jongen is die homo -.-

    Waarom worden gymleraren meteen homo of pedo genoemt als ze gewoon hun werk doen -.-


    (Be)lieve in (you)rself

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Je moet niet denken dat er geen mensen zijn die niet op 12-jarige kinderen geilen hoor! Er zijn genoeg gekken die dat doen, zelfs met kinderen onder de 12 jaar! er was ook zo een geval bij mij op de basisschool en later werd die man weggestuurd omdat hij de meisjes betastte. Al die ouders zouden hem bijna kapot slaan.

    Honor schreef:
    Zou hij het bij een meisje doen zou hij pedo zijn -.-
    Doet hij het bij een jongen is die homo -.-

    Waarom worden gymleraren meteen homo of pedo genoemt als ze gewoon hun werk doen -.-

    Dat dus.


    ars moriendi

    StJimmy schreef:
    Dat noem ik nog geen pedo.
    Bij judo raak je nu eenmaal (perongenlijk) lichaamsdelen aan die je normaal niet zo snel aanraakt. Je wilt niet weten hoe vaak ik mensen tussen de knieën heb gehad of hoe vaak een arm op mijn bost been licht,dat hoort er bij. Die hand zo hebben zegt niks.
    Wat versta je trouwens onder 'vieze' demostraties?

    En al is hij homo,wat dan? Alsof elke homoseksuele gymleraar,of elke gymleraar pedo is.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    iiewwll!!
    ik heb ook zo'n pedo leraar!!
    alleen die is geen homo, alleen die kijkt altijd naar tieten!
    en ze zeggen dat hij zichzelf eens een keer heeft uuuhm... je weet wel...onder dde les!!
    IEWLL!!!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 17:17 ]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    PurpleLine schreef:
    iiewwll!!
    ik heb ook zo'n pedo leraar!!
    alleen die is geen homo, alleen die kijkt altijd naar tieten!
    en ze zeggen dat hij zichzelf eens een keer heeft uuuhm... je weet wel...onder dde les!!
    IEWLL!!!

    "Ze zeggen.."
    Kijk, daar gaat het al mis.


    ars moriendi

    -misschien overdrijf je wel.
    -ONGELUKJE?!
    -so what..
    -bij judo horen die.. ''vieze'' dingen nou eenmaal voor bepaalde grepen. En dezelfde jongen: misschien is hij een van de betere leerlingen en dus een goed voorbeeld.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    -misschien overdrijf je wel.
    -ONGELUKJE?!
    -so what..
    -bij judo horen die.. ''vieze'' dingen nou eenmaal voor bepaalde grepen. En dezelfde jongen: misschien is hij een van de betere leerlingen en dus een goed voorbeeld.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Romeo schreef:
    Wat trekken jullie snel een oordeel, sad.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    -Hij kijkt altijd naar de jongens als ze zich omkleden: dat denken jullie vast..
    -We deden judo, hij vloerde een jongen en raakte toen zijn lul aan!: hallo, het is judo.. die dingen gebeuren alleen maar perongeluk!
    -hij loopt met zijn hand zo gebogen echt truttig: Ja en? Iedereen heeft een andere manier van lopen.
    -Hij neemt altijd dezelfde jongen om demonstraties te tonen, en meestal voor de 'vieze' demo's: beter dan een meisje.. want dan zou hij jullie al gaan betasten.

    En wat is er vies of mis met homo zijn? Meestal zijn het de liefste en leukste jongens!

    Romeo schreef:
    Wat trekken jullie snel een oordeel, sad.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ehhhh, dus? ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Romeo schreef:
    Wat trekken jullie snel een oordeel, sad.

    Dat dacht ik ook. Als hij meisjes zou vloeren bij judo zou je ook weer lopen neuten. Geez. Make up your mind.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    So,...?


    Only those who listen can hear