Joker schreef:
-misschien overdrijf je wel.
-ONGELUKJE?!
-so what..
-bij judo horen die.. ''vieze'' dingen nou eenmaal voor bepaalde grepen. En dezelfde jongen: misschien is hij een van de betere leerlingen en dus een goed voorbeeld.
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
Dat van die piemel is waarschijnlijk per ongeluk :'D.
En dat van de jongens kijken als ze hun moeten omkleden. Dat is het enige wat hij vast kan doen zodat het wat sneller gebeurd, als die bij de meisjes zou gaan staan zou er een héél drama van komen, want ik overigens begrijp maar dan heeft hij ook geen keuze hé :'D
If you had never come out of the blue, I would've stay
sorry hoor, maar wat maakt het uit dat hij homo is ?
Oke maybe niet fijn dat hij aan anderen zit, maar het hoort ook bij gym dus. Ik snap je niet helemaal, wat is jou probleem ?;o
I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co
StJimmy schreef:
Dat noem ik nog geen pedo.
Bij judo raak je nu eenmaal (perongenlijk) lichaamsdelen aan die je normaal niet zo snel aanraakt. Je wilt niet weten hoe vaak ik mensen tussen de knieën heb gehad of hoe vaak een arm op mijn bost been licht,dat hoort er bij. Die hand zo hebben zegt niks.
Wat versta je trouwens onder 'vieze' demostraties?
En al is hij homo,wat dan? Alsof elke homoseksuele gymleraar,of elke gymleraar pedo is.
op mijn school is een ENORM enge man die altijd door de meisjes hun haar zit te wrijven en ons probeert aan te raken op nogal onaangename plaatsen...
ik heb hem al een keer ENORM hard geslagen en daar heb ik nu geen spijt van
Mijn Biologie leraar kreeg een keer een stijve van een meisje uit me klas, ze had toen nogal heel veel inkijk. En die arme man stond midden in het lokaal en opeens riep iemand keihard 'Ahhh! hij heeft een stijve van Jamie-Lee gekregen!' toenw erd hij helemaal rood en liep hij de klas uit. Dat vond ik echt zielig maar nu denkt iedereen dat hij Pedo is -___-'
omgg,erg mijn vriendin had een leraar die dan 'perongeluk' zijn pen liet vallen en bij haar onder haar rokje keek. en dat deed hij dus iedere keer bij meisjes met een rokje xp