• [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 17:44 ]

    Joker schreef:
    -misschien overdrijf je wel.
    -ONGELUKJE?!
    -so what..
    -bij judo horen die.. ''vieze'' dingen nou eenmaal voor bepaalde grepen. En dezelfde jongen: misschien is hij een van de betere leerlingen en dus een goed voorbeeld.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    alle leraren op mijn school zijn pedo,, behalve 1 van de gym en de nederlands leraar,, derest zijn allemaal echt pedo,, vooral gs :S


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Dat van die piemel is waarschijnlijk per ongeluk :'D.
    En dat van de jongens kijken als ze hun moeten omkleden. Dat is het enige wat hij vast kan doen zodat het wat sneller gebeurd, als die bij de meisjes zou gaan staan zou er een héél drama van komen, want ik overigens begrijp maar dan heeft hij ook geen keuze hé :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    JackyDaniels schreef:
    Wtf :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    sorry hoor, maar wat maakt het uit dat hij homo is ?
    Oke maybe niet fijn dat hij aan anderen zit, maar het hoort ook bij gym dus. Ik snap je niet helemaal, wat is jou probleem ?;o


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Romeo schreef:
    Wat trekken jullie snel een oordeel, sad.


    They fell in love, didn't they?

    StJimmy schreef:
    Dat noem ik nog geen pedo.
    Bij judo raak je nu eenmaal (perongenlijk) lichaamsdelen aan die je normaal niet zo snel aanraakt. Je wilt niet weten hoe vaak ik mensen tussen de knieën heb gehad of hoe vaak een arm op mijn bost been licht,dat hoort er bij. Die hand zo hebben zegt niks.
    Wat versta je trouwens onder 'vieze' demostraties?

    En al is hij homo,wat dan? Alsof elke homoseksuele gymleraar,of elke gymleraar pedo is.

    Stel je eens voor, homo!
    Wat verschrikkelijk zeg.


    Doe niet sneu, homo's zijn toch ook gewoon mensen of niet soms?


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    Gaah XD
    Wij hadden altijd zo'n creepy techniek leraar. Wat een engerd was dat zeg.


    Caution first, always.

    Jonge, je doet net alsof homo's verschrikkelijk zijn, & net zoals de rest al zegt; volgensmij overdrijf je een beetje.


    Opgeven is geen optie.

    op mijn school is een ENORM enge man die altijd door de meisjes hun haar zit te wrijven en ons probeert aan te raken op nogal onaangename plaatsen...
    ik heb hem al een keer ENORM hard geslagen en daar heb ik nu geen spijt van (A)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 18:38 ]

    Yosemite schreef:
    Omggggg, hier ga ik niet eens een normale reactie neerzetten.


    I´m nothing special.

    Mijn Biologie leraar kreeg een keer een stijve van een meisje uit me klas, ze had toen nogal heel veel inkijk. En die arme man stond midden in het lokaal en opeens riep iemand keihard 'Ahhh! hij heeft een stijve van Jamie-Lee gekregen!' toenw erd hij helemaal rood en liep hij de klas uit. Dat vond ik echt zielig maar nu denkt iedereen dat hij Pedo is -___-'


    Trust me. I'm the doctor

    Of misschien overdrijf je. Trouwens er is helemaal niets mis met homo zijn dus don't make a big problem out of it.


    None but ourselves can free our minds.

    omgg,erg :| mijn vriendin had een leraar die dan 'perongeluk' zijn pen liet vallen en bij haar onder haar rokje keek. en dat deed hij dus iedere keer bij meisjes met een rokje xp


    Believe.