• ik wil even mijn mening kwijt! ik wil geen haat berichtjes!

ik vind het gemeen van bill dat hij alles overneemt, ik bedoel misschien wilt gustav meer praten, ik ken hem niet persoonlijk of te goed. maar het kan best! JB doet dat niet. hun hebben gelijke kansen look:

-ze rocken
    -ze zijn lekker,leuk,heet
    -ze wonen in de stad van aandacht dus hun eisen niet meer.
    -hun hebben eerljke kansen,

en th?

die trippen hem dood voor de aandacht.
    bill die kwebbeld, en dankt niet even georg/gustav wilt wat kwijt
    en tom omg¬¬ hoe laag kun je gaan hij is 19, en hij pest georg , ik dacht dat ze vrienden waren.!

dit moest ik kwijt!

xxxVIP

Geen ruzie ook svp.
    Zolang er niemand wordt beledigd mag iedereen zijn mening uiten. [/nederland]

(...)
    Ja en jij voelt je aangesproken?
    Ja, nu je zin? Wat wil je doen?

1: Tom pest Georg voor de grap. ik pest cynthia soms ook voor de grap, niks ergs aan? [al krijg ik er dan een klap voor terug]
    2:als Georg of Gustav iets willen zeggen, doen ze dat heus wel hoor. ik blijf ook niet stil. als ik iets wil zeggen, vliegt het eruit. of je het nu leuk vind of niet.

enalsjedaarproblemenmeehebt,houdangewoonjekop,okay?

(...)Ja, nu je zin? Wat wil je doen?

Moet ik wat doen dan? Als ik wat tegen arogante kinders had,had ik nu al ruzie met iedereen hier ¬¬

Pictures fade away, but memories are forever

(...)
    Moet ik wat doen dan? Als ik wat tegen arogante kinders had,had ik nu al ruzie met iedereen hier ¬¬
    whooo sorry hoor ik ben hier al weg :S

1: Tom pest Georg voor de grap. ik pest cynthia soms ook voor de grap, niks ergs aan? [al krijg ik er dan een klap voor terug]
    2:als Georg of Gustav iets willen zeggen, doen ze dat heus wel hoor. ik blijf ook niet stil. als ik iets wil zeggen, vliegt het eruit. of je het nu leuk vind of niet.

enalsjedaarproblemenmeehebt,houdangewoonjekop,okay?

Je kan ook wel zeggen 'Danhoudjejemond'En niet houdanjekop,Vraag je erom ofzo? Ruzie met VIP is ruzie met mij!

Pictures fade away, but memories are forever

slotje op aanvraag.