• Jullie hoeven er niks mee te doen maar het zou fijn zijn als jullie iets zouden overwegen.
    Hier komen er een aantal uit mijn brein plaats een reactie met jouw mening dan weet ik of het goede ideeën zijn.
    - Een app voor quizlet of een mobiele site
    - Leden van quizlet die willen kunnen een soort van blog krijgen op quizlet
    Meer ideeën volgen maar ik heb even tijd nodig om te denken en inspiratie op te doen.
    Groetjes nadine100


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    het 1e, niet iedereen heeft internet op zijn/haar mobiel. En Quizlet werkt prima als je gewoon naar de site gaat op je mobiel.
    het 2e Het bestaat al, op je profiel.


    They fell in love, didn't they?

    Je eerste idee lijkt me niet nodig, en je tweede idee is er toch al?


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    - Rutger heeft gezegd dat hij eens gaat nadenken voor de app.
    - Elke user heeft al een blog.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    1, Een mobiele site misschien. En 2, ik weet niet precies wat je bedoeld, maar als je gewoon 'blog' bedoeld, dat is er al..

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 21:02 ]

    Ik bedoel een site zoals nadine100.quizlet.nl gebruikersnaam.quizlet.nl en daar is dus een blog zoiets bedoel ik


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    nadine100 schreef:
    Ik bedoel een site zoals nadine100.quizlet.nl gebruikersnaam.quizlet.nl en daar is dus een blog zoiets bedoel ik


    Je kunt zelf een blog maken op je profiel, waarom zou er dan nog een andere blog moeten komen? Quizlet is nog altijd een quizen en verhalen site, geen blog site. (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jullie hebben gelijk


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    1) vindt ik een goed idee, dan ben je sneller op Q.
    2) iedereen kan al een blog maken op zn eige profiel.


    (Be)lieve in (you)rself

    Amused schreef:
    - Rutger heeft gezegd dat hij eens gaat nadenken voor de app.
    - Elke user heeft al een blog.


    De app kon niet, maar de mobiele site staat al op de planning voor in de toekomst als hij meer tijd heeft. Dat is mijn eigen suggestie nog geweest. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.