• Heey allemaal!

    Ik heb voor de geïnteresseerde een storie in de aanbieding.
    Wil je plz een reactie geven als je het goed vindt, dan weet ik dat ik verder moet schrijven.

    http://www.quizlet.nl/stories/50226/after-his-dead-th-bk/

    Dit verhaal gaat over Jo Stanley, een vrolijk en sociaal meisje. Tenminste, dat was ze.
    Wanneer haar vriendje Lars zelfmoord pleegt stort haar wereld in. Alles waarin ze ooit geloofde of wat haar leven mooi maakte verdween met één sprong.
    De enige aan wie ze zich af en toe nog op kan trekken zijn haar beste vriendinnen Jessica, Stephanie en Emily.

    Jessica, Stephanie en Emily zijn alle drie een grote fan van Tokio Hotel. Jo wordt meegesleept naar een concert. Maar wat als ze de leadzanger van de band herkent? Is hij de oplossing voor al haar problemen?


    NOTE: in dit verhaal komt inderdaad Tokio Hotel voor. Je hoeft geen fan te zijn om dit verhaal te kunnen lezen (mag natuurlijk wel) maar het is handig om te weten wie het zijn.

    Het begint saai, maar later in het verhaal zal er meer gebeuren


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Ik hou niet van TH-verhalen, maar ik wil je er even op wijzen dat je in je titel death in plaats van dead neer moet zetten, wil je het in correct Engels neerzetten.

    Oh god ik klink echt als een lerares sorry sorry sorry als dit je beledigt dat was niet de bedoeling


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''