Soms ben ik ook echt zó lomp, he.
Gisteren dacht ik een film te zien op mijn kamer dus ik had de dvd al klaar gelegd en zo. Maar ik word afgeleid door veiligheidsspelden, die ik nu trouwens onveiligheidsspelden noem. Die gebruik ik altijd om mijn dekbedovertrek bijeen te houden door ze aan elke kant onder mijn bed ze vast te spelden met linten.
Anyway, nu staken ze er niet in en lagen ze op mijn kastje. Ik wil ze alle vier aan elkaar hangen zodat ze bij elkaar lagen maar opeens staken ze zo raar dat ik eraan aan het duwen en trekken was en ja toen gebeurde het. Er schoot één open en stak zeker een halve centimeter in mijn vinger! In een reflex gooide ik ze weg en die andere 3 vind ik nu niet meer, best vreemd eigenlijk. Maar dat bloed kan je nog zien aan die ene. En dus mijn bloed gutste d'r echt uit, ik dacht echt dat ik ging doodbloeden. Dus ik steek het onder koud water en belde mama al wenend op en achteraf knelde ik het wat af en duwde ik erop met een zakdoek zoals ze zei en heb het dan ontsmet met isobetadine en een plakker over gedaan.
En toen ik de plakker er vandaag af deed, en nu nog steeds, is mijn vinger een beetje opgezwollen en zie je gewoon een dikke blauwe ader en ook een paars stukje en is mijn vingertopje nogal wittekes/witter dan de andere.
En ja, ik was in paniek want ik kan ook niet tegen bloed... En dat allemaal door een onnozele veiligheidsspeld, djeezes. Als ik die nu gewoon had laten liggen had dat niet eens gebeurd...
Jullie ook zo lomp?
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.