• Mijn laatste zeiktopic, ik beloof het. Tenslotte heb ik hierna niemand meer over.

    Ditmaal gaat het over mijn oma. Pas een maand of twee geleden hebben we te horen gekregen dat ze leukemie heeft. Dat is echt balen, want 18 mei is ze samen met opa 50 jaar getrouwd. In de eerste week van de zomervakantie zou mijn familie uit Amerika overkomen om met zijn allen op vakantie te gaan, maar dat haalt ze nu niet meer.
    En we hadden allemaal zowel gehoopt als gedacht dat ze het zou halen, want het ging zo goed, zelfs de artsen stonden versteld. Maar vanochtend is ze ineens met spoed naar het ziekenhuis gebracht omdat ze het zó benauwd had, niet normaal. En nu heeft mijn moeder me net gebeld dat oma slaapt en nergens meer op reageert, met andere woorden: het is afgelopen.

    Mijn opa, moeder en vader blijven bij haar bed waken, tot het laatste moment. Dat wil zeggen dat ik nu alleen thuis ben en ik vreet mezelf op. Ik wil slapen, maar het lukt me gewoon niet. En ik mag niet naar oma toe, want het schijnt er verschrikkelijk uit te zien. O, verdomme, ze heeft zó hard gevochten en nu haalt ze het alsnog niet om nog één laatste keer haar hele familie te zien. Ik baal zelf natuurlijk, maar ik baal vooral voor oma. Het is oneerlijk, ze heeft als klein kind in een Jappenkamp gezeten en later een longziekte opgelopen die veel van haar afnam en dan krijgt nét zij leukemie. Het is oneerlijk!

    Nu ben ik dus Suus kwijt en binnenkort nog oma en Simone en dat dan allemaal in één jaar. Het testen mag ophouden, ik ben gezakt.

    Edit: Het is gebeurd, mijn oma heeft haar eeuwige (en verdiende) rust gevonden.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 12:08 ]


    everything, in time

    IloveJack schreef:
    Weet je, soms dacht ik ook van de dingen dat ik sterk moest zijn, omdat anderen er anders last van hebben. Dat het een test was, met mijn problemen. Maar mijn psycholoog zei dat het juist goed is om te huilen, je gevoelens kwijt te kunnen, want anders word je nog depressief. Ik weet dat jij ontzettend sterk bent en je mag echt wel een keer huilen hoor. Niemand die het erg vind. Heel veel sterkte en misschien kan je hierover met een psycholoog praten. Of als je niet direct wilt praten met een creatieve therapaut, dan praat je min of meer wel, maar via een andere weg. Mij heeft het geholpen met mijn dingen. Misschien kunnen ze je helpen.
    Veel sterkte Marleen (flower)


    Wat is dan precies een creatieve therapeut? Ik heb echt geen idee.x;
    Een psycholoog is niets voor mij, been there, done that.


    everything, in time

    Gecondoleerd. <3


    To infinity and beyond •

    Ah lieverd...
    Mocht het een troost zijn, een jaar geleden ging het bij mij als volgt.
    Opa naar de hemel. -hartaanval-
    Denise naar de hemel. -leukemie-
    Buurvrouw Spaansen naar de hemel. -leukemie-
    Buurman Suiker. -verstopte halsader-
    Buurman Stoop naar de hemel. -kanker-
    Buurman Dirk naar de hemel. -kanker-
    Buurvrouw Stoop naar de hemel. -kanker-

    In zo'n vier/vijf maanden tijd.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 19:09 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Progeny schreef:
    (...)

    Wat is dan precies een creatieve therapeut? Ik heb echt geen idee.x;
    Een psycholoog is niets voor mij, been there, done that.
    Een creative therapeut gaat met je aan de slag doormiddel van knutselen, tekenen, muziek, kleien noem maar op en aan de hand daarvan vormen zich gesprekken of haalt ze uit jou houwing wat er precies scheelt en dan kijkt ze daarna verder hoe en wat (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ohmygod. Lieve Marleen, stertke meisje! (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    KirstenSnaps schreef:
    (...) Een creative therapeut gaat met je aan de slag doormiddel van knutselen, tekenen, muziek, kleien noem maar op en aan de hand daarvan vormen zich gesprekken of haalt ze uit jou houwing wat er precies scheelt en dan kijkt ze daarna verder hoe en wat (nerd)

    Die opleiding wil ik misschien gaan doen :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Silmarillion schreef:
    (...)
    Die opleiding wil ik misschien gaan doen :9~
    De opleiding zelf is wel heel pittig. Als in.. De mensen die je opleiden zijn kut :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    De opleiding zelf is wel heel pittig. Als in.. De mensen die je opleiden zijn kut :Y).

    Ligt aan de school? :'D Maar sowieso is de opleiding pittig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Marleen O: Dit is heel erg voor je!
    Gecondoleerd!
    Heel veel sterkte, meis(flower)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 10:57 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wat erg! Echt jezus, ik hoop dat je het een beetje vol blijft houden enzo! Want jezus, sterkte he! <3


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    heeel veel sterkte en gecondoleerd met je verlies van je oma.


    What is youre favo scary movie?

    Silmarillion schreef:
    (...)
    Ligt aan de school? :'D Maar sowieso is de opleiding pittig.
    De mensen die creative therapeut docent zijn, zijn over het algemeen kut. Zo'n zelfde soort aspect als dat mensen Psychologie gaan studeren en dat die mensen dus uiteindelijk aan de verkeerde kant van de tafel zitten :3 -don't shoot me-


    Wie du mir, so ich dir.

    Heel veel sterkte nog meisje !
    Ik vind het echt erg voor je -hug-(flower)


    I solemny swear i am up to no good

    Silmarillion schreef:
    (...)
    Die opleiding wil ik misschien gaan doen :9~

    Ik ook misschien. :9~

    Omniscience schreef:
    Ach meissie, wat rot voor je =\
    Ik weet niet echt wat ik nou moet zeggen, behalve: heel veel sterkte <3