• Ja, dat vraag ik me wel eens af, soms heb ik het idee dat ik te hoge eisen stel :l Maarja, dingen die ik dus verwacht van vrienden;

    - Je nemen zoals je bent. (Af en toe zeggen van 'je kan beter anders reagren' blabla is goed, maar niet altijd zeiken :Y))
    - Steunen als je het nodig hebt en dat ze er voor je zijn.

    Twee simpele dingetjes, toch voldoet er bijna niemand aan :8 Aha, zal wel aan mij liggen :Y) Anyway;

    Wat verwachten jullie van echte vrienden?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat jij net zegt.
    En dat ze zichzelf soms even een paar minuten op de tweede plek kunnen zetten als je het echt nodig hebt.
    Die van mij kunnen dat blijkbaar niet.

    Jaa, wat jij zegt.
    En velen hebben het daar inderdaad moeilijk mee


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    - Degene is er voor me
    - Als het niet met me gaat, dan snapt degene dat
    - Degene is vertrouwelijk
    - Degene ziet mijn fake smile, terwijl anderen er wel intrappen
    - Degene vraagt hoe het met me gaat
    - Degene maakt me aan het lachen
    - Als we ruzie hebben, dat ik of de ander meteen spijt heeft en het goed willen maken.


    <3

    Ohja, ik verwacht eigenlijk ook wel dat ze het zien als je wat dwars zit.. Ik bedoel; Je hoort elkaar na een tijdje wel te kennen en na een tijdje hoor je dat wel door te hebben toch? Ik moest een keer bijna huilen en viel het iemand op? Nee hoor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ohja, ik verwacht eigenlijk ook wel dat ze het zien als je wat dwars zit.. Ik bedoel; Je hoort elkaar na een tijdje wel te kennen en na een tijdje hoor je dat wel door te hebben toch? Ik moest een keer bijna huilen en viel het iemand op? Nee hoor.

    expletive schreef:
    - Degene is er voor me
    - Als het niet met me gaat, dan snapt degene dat
    - Degene is vertrouwelijk
    - Degene ziet mijn fake smile, terwijl anderen er wel intrappen
    - Degene vraagt hoe het met me gaat
    - Degene maakt me aan het lachen
    - Als we ruzie hebben, dat ik of de ander meteen spijt heeft en het goed willen maken.

    Dit dus.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat verlanglijstje ga ik hier niet gaan typen, want dan ben ik morgen nog bezig ;$


    Has no one told you she's not breathing?

    expletive schreef:
    - Degene is er voor me
    - Als het niet met me gaat, dan snapt degene dat
    - Degene is vertrouwelijk betrouwbaar
    - Degene ziet mijn fake smile, terwijl anderen er wel intrappen
    - Degene vraagt hoe het met me gaat
    - Degene maakt me aan het lachen
    - Als we ruzie hebben, dat ik of de ander meteen spijt heeft en het goed willen maken.


    Mooi samengevat.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat ze zijn wie ze zijn, zolang ze me maar niet dwingen in iets wat ik niet wil.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    -Dat ze altijd voor je klaar staan, maakt niet uit wanneer/waarom
    -Dat ze zien wanneer er iets mis is, al probeer je het nog zo goed te verbergen
    -Dat ze je accepteren zoals je bent

    En nog wel wat.
    En mijn beste vriendin is ook zo, ze weet precies wanneer er iets is, ze staat altijd voor me klaar en ook al is zij zo mooi en ik niet; toch zijn we de beste vrienden!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat ze klaar staan voor je, je ze kunt vertrouwen en ze je nemen hoe je bent^^


    Music makes me high

    - Dat je ze kunt vertrouwen
    - Dat ze je nemen zoals je bent
    - Dat ze je nooit zullen buitensluiten of laten vallen voor iemand anders
    - Dat ze naar me luisteren en niet alleen over zichzelf praten
    - Dat je jezelf bij ze kunt zijn, dus dat je zonder na te denken met ze kunt praten
    - Dat ze zichzelf zijn
    - Dat ze populairiteit niet belangrijk vinden


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat ze me nemen zoals ik ben en dat ik gewoon kan zijn wie ik ben. Ze moeten me kunnen steunen wanneer ik dat nodig heb, maar er natuurlijk ook zijn om lol mee te maken. En mijn vrienden voldoen hier precies aan, gelukkig. (:

    @Opportunity ; Wees er blij mee, zulk soort vrienden tref je niet vaak :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    expletive schreef:
    - Degene is er voor me
    - Als het niet met me gaat, dan snapt degene dat
    - Degene is vertrouwelijk
    - Degene ziet mijn fake smile, terwijl anderen er wel intrappen
    - Degene vraagt hoe het met me gaat
    - Degene maakt me aan het lachen
    - Als we ruzie hebben, dat ik of de ander meteen spijt heeft en het goed willen maken.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."