• Ja, dat vraag ik me wel eens af, soms heb ik het idee dat ik te hoge eisen stel :l Maarja, dingen die ik dus verwacht van vrienden;

    - Je nemen zoals je bent. (Af en toe zeggen van 'je kan beter anders reagren' blabla is goed, maar niet altijd zeiken :Y))
    - Steunen als je het nodig hebt en dat ze er voor je zijn.

    Twee simpele dingetjes, toch voldoet er bijna niemand aan :8 Aha, zal wel aan mij liggen :Y) Anyway;

    Wat verwachten jullie van echte vrienden?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat ik me zelf bij ze kan zijn. Toch kan ik dat nooit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat ik verwacht van mijn échte vrienden?

    Dat ze zich gedragen zoals ze echt zijn en dat ik me met hen kan vermaken. Ik wil of verwacht helemaal niets van ze. Ik neem alles gewoon zoals het is :3. Een vrienschaps heeft geen regels en verwachtingseisen nodig, want dan ga je de boel juist verpesten.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat degene er voor me is, wat de omstandigheden ook zijn
    En in mindere mate, deze dingen:

    expletive schreef:
    - Degene is er voor me
    - Als het niet met me gaat, dan snapt degene dat
    - Degene is vertrouwelijk
    - Degene ziet mijn fake smile, terwijl anderen er wel intrappen
    - Degene vraagt hoe het met me gaat
    - Degene maakt me aan het lachen
    - Als we ruzie hebben, dat ik of de ander meteen spijt heeft en het goed willen maken.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    KirstenSnaps schreef:
    Wat ik verwacht van mijn échte vrienden?

    Dat ze zich gedragen zoals ze echt zijn en dat ik me met hen kan vermaken. Ik wil of verwacht helemaal niets van ze. Ik neem alles gewoon zoals het is :3. Een vrienschaps heeft geen regels en verwachtingseisen nodig, want dan ga je de boel juist verpesten.


    Als je de eisen van te voren stelt en daarop je vrienden uitzoekt wel, maar ik bedoel, ik verwacht wel van vrienden dat ze me niet laten stikken; Dan kan je ze ook geen vrienden meer noemen of course ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    - dat ze me vertrouwen en betrouwbaar zijn
    - dat ze er zijn en me steunen/troosten als dat nodig is
    - weten wanneer er iets is zonder een woord te hoeven zeggen
    - dat ze me nemen zoals ik ben (en dus ook andersom) en er altijd voor elkaar zullen zijn
    - kunnen lachen maar ook serieus zijn als dat nodig is
    - na een ruzie we toch weer bij elkaar komen
    - dat we goed praten maar ook goed luisteren


    en vast nog wel meer, maar ik denk dat dit toch al heel wat is. er zijn niet veel mensen die aan al deze eisen voldoen, maar ik weet zeker dat zij die dat wel doen echte vrienden voor het leven zijn.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat ze me accepteren
    Dat ik mezelf kan zijn
    Dat ze me steunen
    Dat ze altijd voor me klaar staan
    Dat ze me begrijpen
    Dat ze mij kennen
    Hellas heb ik geen vriendin


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Endure schreef:
    (...)

    Als je de eisen van te voren stelt en daarop je vrienden uitzoekt wel, maar ik bedoel, ik verwacht wel van vrienden dat ze me niet laten stikken; Dan kan je ze ook geen vrienden meer noemen of course ;]
    Hmm ik snap je wel. Maar ik verwacht helemaal niets van mensen. Ik vertrouw er gewoon op dat de juiste mensen bij elkaar uitkomen. Verwachtingen stellen is gewoon niet goed, in wat voor opzicht dan ook :3. -vind ik dan- Maar daarom is mijn vrienschap met ieder van mijn vriendinnen weer compleet anders. Ik zoek ze niet uit op persoonlijkheid of een 'zeker lijstje' ze zijn er gewoon en .. ja geen idee. Beter kan ik het niet uitleggen, ghehe :3


    Wie du mir, so ich dir.

    ik verwacht van ECHTE vrienden dat ze kunnen zien wanneer ik lieg en wanneer ik me slecht voel of ergens mee zit.
    omdat het niet in mijn nature zit om dingen zelf eerst te vertellen.


    Believe in yourself, change the world.

    Dat je vrienden hebt die alles aan u accepteren de goede en de slechte kanten.. en dat je altijd op hen kunt rekenen en dat ze luisteren..


    Stop wishing, Start doing..