• Okee gisteren zei ik tegen mijn broer dat ze het lijk van Bin laden overboord hebben gegooid. Toen zei hij dit Dat weet ik niet zo zeker. De USA heeft geen bewijzen ofzo dat hij dood is. Je weet maar nooit wat die mensen van plan zijn.
    **Met bewijzen bedoelt hij een foto ofzo.
    Ik vind dat hij gelijk heeft, tegenwoordig gebeuren er zoveel dingen die je niet verwacht.
    Wat denken jullie ?

    Ze gaan de foto's misschien vrijgeven.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nou, als hij dood zou zijn, hadden ze allang een een of andere vage dreigvideo hebben ontvangen, niet?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Zucht.. is dit nog niet klaar? (joehoe)


    -

    ik weet niet
    het enige wat ik hoop is dat hij geen schade meer kan aanrichten
    dus of hij nou dood of gevangen is kan me niet schelen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mijn broer zei precies hetzelfde.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik denk het wel, anders zou er niet zoveel ophef zijn.


    Food.

    LENI schreef:
    Mijn broer zei precies hetzelfde.

    *High Five* Okaaay gewoonte van school

    Ik heb geen flauw idee of tie nou dood is of niet. Mijn broer zij precies het zelfde


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    StalkingYOU schreef:
    Ik heb geen flauw idee of tie nou dood is of niet. Mijn broer zij precies het zelfde

    Nou hup dan, krijg jij ook een high five.(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nou mijn broer zei er niks over (no_chears)


    -

    JackyDaniels schreef:
    Zucht.. is dit nog niet klaar? (joehoe)


    Shoganai i ne~

    Ik zei precies hetzelfde.

    Het is er maar één hoor. De USA heeft er nu wss. nog een paar honderd/duizend te gaan voor het echt veel zal schelen. Z'n opvolger zit toch alweer klaar.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Necrophiliac schreef:
    Nou, als hij dood zou zijn, hadden ze allang een een of andere vage dreigvideo hebben ontvangen, niet?


    When words fail music speaks

    StalkingYOU schreef:
    Ik heb geen flauw idee of tie nou dood is of niet. Mijn broer zij precies het zelfde

    Nu zijn we met z'n 3 (krul)