• mensen over de hele wereld zitten feest te vieren omdat Osama bin laden dood is. Mijn eerste gedachte was,ok en nu?. Zijn volgelingen laten het hier heus niet bij zitten,er komen weer wraakacties tegen de vs. en die gaan dan weer voor hulp vragenen dan gaan wij ons er weer mee bemoeien. en voor je het weet zitten we in een oorlog. Ik bedoel ik ben echt niet blij dat die gast dood is,tuurlijk heb ik wel een opluchting gevoel maar aan de ene kant ben ik ook bang voor de gevolgen.

    en juilie?

    Zoals ik al in dat andere topic zei:
    Word niet boos,maar wie bepaalt wat een slecht mens is. Hij ziet zichzelf niet als slecht en al zijn aanhangers ook niet,die zien ons als slecht.
    En hoeveel onschuldige zijn er wel niet vermoord tijdens die oorlog? Veel te veel. Dan zou je de VS ook een proces aan moeten doen.

    Ik zeg niet dat het in mijn ogen een goede man was,of dat ik het met hem eens ben. Dat ben ik zeker niet. Maar het is niet zo zwart/wit als het lijkt.
    Ik vind die moord ook niet goed,ik ben tegen geweld. Zeker omdat het niet oplost. Berechten was waarschijnlijk een beter idee geweest wand nu willen ze wraak.
    Dit komt niet goed doordat hij dood is,dit gaat gewoon door.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik bekijk mijn leven dag voor dag. Ik zou je er niet druk over maken Het brengt alleen maar stress wat niet nodig is. En ik ben ook blij dat hij dood is maar oorlog is altijd onzin en niet nodig. Maar je moet je er niet druk over maken. mocht er ooit een aanslag zijn zan nederland ze goed straffen.


    Some angels have no wings.

    Dat boeit me echt niks, ik hoor vanzelf wel wat er gebeurd is. Ga je niet druk zitten maken om zulke dingen (bloos)


    -

    Er zullen altijd gekken op de wereld rondlopen die met bommen smijten en oorlog voeren. Zo zit de wereld in elkaar. Daar moet jij je geen zorgen om maken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Is ie wel dood? Stel dat ze dat gewoon zeggen..
    Ik wil eerst weten dat ie echt dood is, of zien (niet perse ma bon) voor ik weet dat ie echt dood is..


    Stop wishing, Start doing..

    Jep. Ze kunnen zich beter zorgen maken over andere aanslagen en shitty, want ik denk niet dat het hierbij afgelopen is.


    SLOAN.

    Genius schreef:
    Dat boeit me echt niks, ik hoor vanzelf wel wat er gebeurd is. Ga je niet druk zitten maken om zulke dingen (bloos)


    -

    IloveJack schreef:
    Jep. Ze kunnen zich beter zorgen maken over andere aanslagen en shitty, want ik denk niet dat het hierbij afgelopen is.


    Numbers.

    Serophina schreef:
    Is ie wel dood? Stel dat ze dat gewoon zeggen..
    Ik wil eerst weten dat ie echt dood is, of zien (niet perse ma bon) voor ik weet dat ie echt dood is..

    Hij is zoiezo dood.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Azza schreef:
    Er zullen altijd gekken op de wereld rondlopen die met bommen smijten en oorlog voeren. Zo zit de wereld in elkaar. Daar moet jij je geen zorgen om maken.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind