• Okay heb dus even een vraagje.
    Ik ben heel sarcastisch qua opmerkingen. En mijn ouders zitten continu op mij te zeiken, dus toen zei m'n moeder: hou toch eens je bek
    want ze worden continu boos op me, en niet op me broertje bijvoorbeeld. En toen zei ik: ja heb 't niet van een vreemde hè.
    En toen sloeg m'n vader me zo hard he, wauw, heel m'n been is helemaal paars echt niet normaal.
    Maar m'n vader wil best vaak slaan alleen meestal duik ik dan weg, alleen dat lukte zeg maar niet. en toen ging hij ook zeggen: wil je je andere been ook paars en zo.
    omg, ik ben zo bang en zo. ):


    live the life you love

    Tragically schreef:
    Nee, mijn vader heeft me één keer slagen en daar had hij gelijk veel spijt van. Daarna heeft hij het nooit meer gedaan.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Nee, mijn vader nog nooit. Mijn moeder weleens, maar dat was echt omdat ik haar ver over het toppunt van frustratie dreef, dus ik snap het ook wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Volgens mij heeft mijn vader me 2 keer geslagen en mijn moeder 1 keer. Maar dat is al vet lang geleden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn vader eigenlijk nog nooit maar mijn moeder heel soms!
    Dan moet ze wel heel boos zijn als dat gebeurd.
    Maar sterkte er mee!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Gelukkig nog nooit!
    Sterkte!!


    Jump and touch the sky.

    Nee, dat zou hij ook nooit doen/durven. Ik sla mijn vader eerder dan hij mij.


    Here & Now

    Ja, Donderdag nog. En je wilt niet weten met wat:o
    maarja, hij was ook heel boos,.

    Nee niemand slaat me thuis. Tenzij m'n broer meetelt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn vader heb ik al heel lang niet meer gezien, maar mijn moeder heeft me enkele keren wel een flinke mep gegeven.

    Mijn beide ouders hebben me nog nooit geslagen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Me vader en moeder soms, maar ook echt alleen als ik té ver ga.
    Maar dat is nooit meer gebeurt gelukkig de laatste tijd.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Allen toen ik nog klein was. Maar dat was niet zoo hard ofzo allen maar een soort tikje .Was maar heel zacht


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BEL0VED schreef:
    Mijn mama sloeg me 1x, maar toen sloeg ik meteen keihard terug. Daarna is het nooit meer gebeurd.
    Mar hé, als het vaker gebeurd moet je een melding maken, want jouw vader mág je niet slaan.

    Mijn moeder sloeg me één keer, daarna nooit meer.
    Mijn vader heeft een kort lontje en raakt dan zo verblind, dat hij wel eens slaat, ja. Maar daar heeft hij daarna (meestal) wel spijt van.


    everything, in time

    Tranquillity schreef:
    Mijn beide ouders hebben me nog nooit geslagen.