• Okay heb dus even een vraagje.
    Ik ben heel sarcastisch qua opmerkingen. En mijn ouders zitten continu op mij te zeiken, dus toen zei m'n moeder: hou toch eens je bek
    want ze worden continu boos op me, en niet op me broertje bijvoorbeeld. En toen zei ik: ja heb 't niet van een vreemde hè.
    En toen sloeg m'n vader me zo hard he, wauw, heel m'n been is helemaal paars echt niet normaal.
    Maar m'n vader wil best vaak slaan alleen meestal duik ik dan weg, alleen dat lukte zeg maar niet. en toen ging hij ook zeggen: wil je je andere been ook paars en zo.
    omg, ik ben zo bang en zo. ):


    live the life you love

    Broach schreef:
    Nien, praat anders even via pb? (aa)


    't Is gewoon dat ik echt heel erg ben geschrokken van 'm.


    live the life you love

    Silmarillion schreef:
    Ajah, mijn vader is ook weleens boos en wil mij dan meppen of doet 't ook echt, maar soms dan ben je zo verblind door woede, dat je voor je het doorhebt een mep uitdeelt.

    Hmm.. nee nooit eigenlijk.
    Maar zo te horen hap je wel op die opmerkingen en moet je ze laten gaan.


    Some angels have no wings.

    Ik heb eens even op internet rondgekeken. Volgens de wet mogen ouders hun kinderen niet eens meer slaan. Vanaf 2009 mag dat al niet meer. Als het langer doorgaat en je je op een gegeven moment echt niet meer veilig voelt, moet je hulp gaan zoeken. Het is natuurlijk nooit leuk om dat je ouders aan te gaan, maar dit gaat voor anders ook langer.
    Dit moet je alleen doen als het al langer aan de hand is en het steeds erger word!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik ben nog nooit geslagen door mijn ouders.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee mijn vader slaat me niet,en dat moet hij ook niet proberen wand ik sla terug.
    Ik denk dat je even rustig met je vader/ouders moet praten,wand dit is niet goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Vroeger heb ik 1 keer een opvoedende tik gehad :'D
    Verder nooit eigenlijk ^o)
    Ik vind het raar als je je kinderen nog slaat als ze ouder zijn,
    dan zijn ze oud genoeg dat je het met ze kan uitpraten toch?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn vader heeft me één keer geknepen, daarna nooit meer.

    Nee nog nooit.


    -

    Vroeger wel eens. En laatst nog een keer, maar toen sloeg ik gewoon terug. Ik ben nu wel zo volwassen dat mijn vader het met me uit kan praten, dus ik accepteer geen klappen meer (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn beiden ouders hebben me nog nooit geslagen. Maar we hebben ook eigenlijk nooit ruzie. Kunnen allemaal heel goed en leuk met elkaar overweg:) Daarbij, ze moeten het niet wagen mij te slaan, want dan sla ik terug:$


    Bad decisions make good stories.

    Nee nog nooit en daar heeft hij ook geen neiging toe. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn vader heeft me een keer geslagen. Hij kreeg een hoek op z'n kaak door mij, en een schop van m'n moeder.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vader en moeder.

    Maar ben het ondertussen 'gewend' geraakt en doet het niet zoveel pijn meer, als je snapt wat ik bedoel. De woorden die ze zeggen komen tien keer zo hard binnen dan die ene klap die ze soms geven als ik iets fout doe.

    Echt heel kut dat het bij jou ook zo is, en als je de kans krijgt, praat erover met iemand die dicht bij je staat.


    Verander wat je niet accepteren kan, maar accepteer wat je niet veranderen kan.

    Nooit gebeurd!
    Maar ik weet wel hoe het bang zijn voelt. Laatst liep mijn vader me achterna en begon de longen uit zijn lijf te schreeuwen, ik was zo bang, man! O.o De dag erna excuseerde hij zich maar ik hield hem toch op afstand!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.