Eens, omdat:
Sommige artiesten vind ik echt van die publiciteitshoeren, het gaat hun alleen om het geld en de roem.
Oneens, omdat:
Er zijn genoeg nog-niet-zo-bekende artiesten en bands die geweldige muziek maken, die níet meegaan met de stroom van tegenwoordig! Daar houd ik van (L)
Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining
Dwaalspoor schreef:
Oneens.
Vroeger werd er goede en slechte muziek gemaakt. En nu wordt er goede en slechte muziek gemaakt. Maar de muziek die nu wordt gemaakt is vaak anders, dus de ene zal het vroeger beter hebben gevonden, en de ander nu.
Dwaalspoor schreef:
Oneens.
Vroeger werd er goede en slechte muziek gemaakt. En nu wordt er goede en slechte muziek gemaakt. Maar de muziek die nu wordt gemaakt is vaak anders, dus de ene zal het vroeger beter hebben gevonden, en de ander nu.
Hier heb ik niets aan toe te voegen...
Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.
Oneens, muziekstijlen veranderen door de verbeterde technologie. Verandering van muziek is juist goed en je kan als je wil gewoon nog naar de muziek van vroeger luisteren niemand die je zal tegenhouden.
When I was born the devil said damn competition >.<
AMEN.
ps: dat wil ook niet zeggen dat ik àlle hedendaagse muziek niet leuk vind, maar het meeste vind ik onorigineel, irritant en saai. (commercieel gezien)
Dwaalspoor schreef:
Oneens.